شلاق رویا حشمتی باعث شد ده‌ها محجبه چادرشان را کنار بگذارند

شهیندخت مولاوردی: با این رفتارها حتی یک نفر هم محجبه نمی‌شود.

شلاق رویا حشمتی باعث شد ده‌ها محجبه چادرشان را کنار بگذارند

شهیندخت مولاوردی در روزنامه اعتماد نوشت:

پربیراه نیست گفته شود، این شلاق به واقع بر پیکر نیمه جان دین نواخته شد و نه تنها شخصیت و کرامت یک انسان، بلکه بیشتر شخصیت و شأن شرع و قضا را درهم ‌شکست که تاوان آن را دین‌مداران واقعی باید بپردازند و سنگینی نگاه‌های مملو از نفرت و خشم جامعه بر چادری‌ها بار شود.

به جرات و به تجربه می‌توان گفت که با این شیوه‌ها، رفتارها و برخوردها حتی یک نفر محجبه نمی‌شود، اما ده‌ها محجبه را می‌توان شاهد مثال آورد که چادرشان را کنار گذاشته و می‌گذارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    شما غلط کردی

  • سجاد

    با سلام . من نمی دونم جریان شلاق زدن به این خانم چیه و اگر بهش شلاق زدن جرمش چی بوده و اگر بی گناهه باید به تخلفات رسیدگی بشه و ... اما شما زنک مثلا معروف که یه زمانی در دولت آقای ر و ح ا ن ی مسئولیت داشتی ، الان داری کد می دی به خانمها ؟ که مثلا حجاب رو بردارن ؟ خاک بر سر اون کسانی که امثال تو رو تایید کردن و بهتون مسئولیت دادن

  • رضا

    اسلام نیاز به دشمنندارد

  • محمد هادی نصرالله

    خانم کاری که شما در دوره روحانی انجام دادید چند نفر محجبه را دین زده کرد؟

  • ناشناس

    جرمش جاسوسی برای امریکا بوده و چون کشورای دیگه جاسوساشون ناز می کنند کشور ما محکومه ، روزه خواری در ملا عام و تبلیغ بی حجابی در فضای مجازی و به خاطرش پول از یک شرکت امریکایی گرفته.

  • علی

    اتفاقا احکام اسلام نیاز به اجرای دقیق و‌کامل دارد که اگر اجرا میشد وضع کشور از همه نظر عالی میشد که مسئولین جرات اجرای کامل انرا ندارن مانند ربایی که بانک ها میگیرن قطع دست دزد اعدام قاتلین حجاب اجباری و ... اگر کامل اجرا میشد نه دزدی میبود ربا نمیبود وضع اقتصاد درست میشد بیحجابی نبود مردی به همسرش و زنی به شوهرش خیانت نمیکرد قاتل اعدام میشد نه اینکه بعد سالها با اصرار از خانواده مقتول رضایت بگیرن امنیت در کشور میبود یا باید قوانین اسلام کامل اجرا بشه که کشوری نمونه درجهان بشیم یا اجرای نصفه قوانین به درد نمیخوره و به همون سبک غربی ها زندگی کنیم موفقتریم مثلا همین شلاق خوردن این خانم بیجاب برعکس باعث میشه چادری ها با افتخار چادر سر کنند نه احساس حقارت کنند

  • رعیت عاشق وطن و اسلام و قانون بی تبصره

    سلام و درود
    نمی توان سخنان خانم مولاوردی را با توجه به بازی با کلمات و اخبار ضد و نقیض موجود در رسانه‌های دیگر داخلی در مورد خانم حشمتی باور کرد .
    حدیثی از امام صادق ع است که فرموده‌اند برای دروغگو گناه هفتاد زناکار نوشته میشود !!؟؟
    وای بر دروغگویانی که به یک مملکت دروغ می‌گویند .
    چه بخواهیم یا نخواهیم مشروعیت نظام و اعتماد بخش بسیار بزرگی از مردم به نظام مدتهاست که هوا شده است !؟ که البته آن را در کسادی صفوف نماز مساجد و فرار مردم از کشور و آمار رای دهندگان کاملا درک می کنید ،
    راستی از فساد چای دبش و ذوب آهن و دهها مافیای اقتصادی و امثال بابک زنجانی‌ ها و اختلاس صندوق های بازنشستگی و فساد در ارکان بنیاد شهید به گفته خود آخرین رییس پارسالی جدیدش چه خبر !؟
    آری عاملین و بانیان مفاسد بسیار بزرگ با مماشات و مانند اتفاقات مهم در مملکت بایکوت خبری می شوند ولی رفتار هنجارشکن برآمده از نادانی و احساسات و هیجان و ناپختگی و حماقت و ناامیدی و شاید عشق به وطن جوانان معترض به سیاست مدارانی که مملکت را به این وضعیت روانی و اجتماعی و اقتصادی فلاکت بار رسانده‌اند در بوق و کرنا دمیده میشود و با چوبه های دار و تباهی زندگی انها در زندان یا پرونده سازی پاسخ داده می شود .
    مردم کوچه بازار هر روز بدون هیچ افتخاری از ایرانی بودن از بی کفایتی و فساد حاکمان صحبت می کنند ، که البته شما بهتر میدانید و می بینید !؟ چون اعتماد و اعتقاد یک ملت را در هم شکستید ، جزائکم عند الله

  • آرمین شکوری

    تو خودت مافیای هاشمی هستی که باید شلاق نه اعدام بشی مثل تمام اختلاس گرا و هاشمی ها که اعدام نشدند دست دزد هم باید قطع بشه اول دستت رو قطع سپس شلاق و آخر اعدامت کنند

  • شریف زاده

    سلام تا آنجا که من اطلاع دارم ایشان به خاطر برداشتن حجاب محکوم به شلاق نشده اند. بلکه خلافی دیگر کرده اند و شلاقی که خورده اند هم از نوع نوازش بوده است. این ها دارند از آب گل آلود ماهی صید می کنند. ماهیت این خانم مولاوردی که مشخص است. نیاز به گفتن مطلبی بیشتر در باره این خانم (مولاوردی ) به صلاح نیست که بیان شود .

  • شعبان بی مخ

    همشهری‌آنلاین - گروه سیاسی: ماجرا اما از جایی آغاز شد که رویا حشمتی، شهروند ۳۳ساله ساکن تهران، در یکی از صفحات فضای‌مجازی خود نوشت که روز ۱۳دی‌ماه او را به «اجرای احکام» دادسرای ناحیه ۷ تهران احضار کرده‌اند تا حکم ۷۴ضربه شلاقش به خاطر «سرپیچی از حجاب اجباری» اجرا شود.

    انتشار این پست بازتاب گسترده‌ای در فضای‌مجازی داشت و موج تازه‌ای از فضاسازی‌ها درباره موضوع حجاب به‌راه افتاد. دراین‌میان برخی تلاش کردند با روایت‌سازی‌های مختلف درباره اجرای حکم رویا حشمتی، موج‌ تازه‌ای علیه دستگاه قضایی کشور به‌راه اندازند؛ موضوعی که طی ماه‌های گذشته و به‌دلایل مختلف ادامه داشته‌است.

    این فضاسازی‌ها درحالی بود که رسانه قوه قضاییه در واکنش به ادعاهای مطرح شده ازسوی رویا حشمتی و جنجال‌سازی‌های انجام شده دراین زمینه در شبکه‌های اجتماعی، از پیگیری ادعاهای مطرح ازسوی او خبر داد و اعلام کرد در شرایطی که او مدعی است به‌دلیل محکومیت در پرونده‌ای با موضوع حجاب محکوم به شلاق شده، اما واقعیت ماجرا نشان می‌دهد حشمتی به‌دلیل موضوع دیگری محکوم شده‌است.

    بررسی‌ها نشان می‌دهد رویا حشمتی در مقطعی با وصل شدن به یک جریان سازمان‌یافته در خارج از کشور و دریافت مبالغی، در ساعت‌های مشخص در مکان‌های پر رفت‌وآمد به ترویج اباحه‌گری با وضعیت بسیار زننده در خیابان‌های شهر تهران می‌پرداخته‌است که پس‌از بازداشت و انجام بازجویی و تحقیقات قضایی، اتهام «اقدام سازمان یافته در قبال دریافت مبالغی از خارج از کشور» به اثبات رسیده‌است.

    در ادامه و پس‌از صدور کیفرخواست و رسیدگی در دادگاه بدوی، حکم صادره در دادگاه تجدیدنظر مورد اعتراض محکوم و وکیلش قرار می‌گیرد که با رسیدگی مجدد در دادگاه تجدیدنظر، حکم وی با تقلیل مواجه و درنهایت به‌دلیل گستردگی اقدامات وی در جریحه‌دار کردن عفت و اخلاق عمومی، ۷۴ضربه شلاق وی تایید می‌شود. این‌در شرایطی است که پس از فراخوانده شدن او برای اجرای حکم، با انجام رفتارهای خارج از شئونات، سعی بر تحت تاثیر قرار دادن فضا در هنگام اجرای حکم داشته‌است.

    همه اینها درحالی است که رویا حشمتی در روزهای اخیر ادعاهای مختلفی را نیز درباره نحوه اجرای حکم بیان کرده‌است. نکته اما اینجاست که بررسی‌ها نشان می‌دهد این ادعای او نیز، که با انتشار عکس آرشیوی ۱۶سال قبل همراه بوده، صحت نداشته و حکم مطابق با قانون و شرع مقدس اجرا شده و قانون و حکم نیز نواحی را کاملا مشخص کرده‌است.

  • ناشناس

    زنی که با کشف حجاب باعث انحراف جامعه و مردان می شوند مستحق مجازاتند اما زنان محجبه و چادری محال است از امثال این زن محکوم پیروی و دین و شرف خود را زیر پا گذارند

  • حسین

    شلاق بر رویا نبود شلاق بر بدنه نیمه جان دین بود

    • ناشناس

      نه بابا . شلاق بخاطر رفتارهای خلاف عفت او و ترویج بی عفتی در ملا عام بوده. نه بخاطر صرفا نداشتن حجاب.

    • ناشناس

      خانم مولاوردی خودش جزء دار و دسته منافقین داخلی است که راه منافقین خارجی را دنبال می کند.
      چادرش مشکلی نداره . تفکرش و حرفاش مشکل داره .

  • نصرت

    شهین دخت داره به بعضی خانمهامیگه حجاب را کنار بزارید، بعدخودش به امید تصاحب یک مقام و جایگاه حجاب را بخودش تحمیل کرده، یک خانم واقعی برعکس شهین دخت باجان ودل حجاب را رعایت میکنه، وهرگز سخن سست درباره امرمهم حجاب بر زبانش جاری نمیشه.

  • باقری

    حیف ازاین مملکت که دست یه عده افرادی افتاده که قانون رو هر وقت دوست دارند درمورد فقط یک عده از افراد خاص اجرا می کنن اس کاش مفسدین اقتصادی و مدیران دزد این مملکت ومدیران سفارشی که بجای خدمت به مملکت گند می‌زند رو هم شلاق میزدید تا عدالت بزای همگان اجرا شود دست از ریا کاری بردارید به خدا فردا همه باید به شهیدان جواب پس بدهیم

  • رضا

    هر روز تعدادی ازاقایان متفکر شلاق بر پیکر دین و دینداری میزنن و هر روز الفضل و تفکرات جدیدی رو بیان میکنن .اینها مامورانی هستند که چون کفار ضربه بر دین و دینداری و اسلام وارد میکنن .و جالب اینکه بچه های خودشون در کشورهای اروپایی آزاد و بدون حجاب زندگی میکنن .اقای خاوری هم جلوی درب دفتر کارشان تابلو بدون وضو وارد نشوید نصب بود .که اختلاس کرد.فاتحع اسلام با این تفکرات خوانده شد .پیامبر عزیز پیامبر مهربانی بود نه شلاق

  • علي

    سلام
    اين خانم اگه حرف نزنه بهتره ایشان داره به دستگاه تبلیغات استکبار امریکا و غرب و اسراییل کمک میکنه

  • افشاگر

    فارغ ازاینکه شخص انتقادکننده ازشلاق زدن به خانم بی حجاب چه کسی وباچه نیتی باشددرمملکتی که هیچ چیزآن سر جای خودش نیست وبه هیچ حکم دیگری ازشرع اسلام(از قبیل بریدن دست دزد و....)عمل نمیشودودر مورد جرمهای بزرگتری ازقبیل اختلاس،کلاهبرداری،خیانت،فریبکاری و.....کیفراسلامی اجرا نمیشود شلاق زدن به خانم بی حجاب مسخره است ضمناًاگرموضوع مورددیگری غیرازبیحجابی بوده چراشفاف سازی نشده ،باوجود این همه نابسامانیهای مختلف درکشور کسانی که اعتقادبه شلاق زدن خانم بیحجاب دارند دقیقاًمثل خوارج نهروان هستندو......

  • ناشناس

    چادری های واقعی هیچوقت چادرشونو کنار نمی‌ذارن.
    اما دروغگوهایی مثل تو چرا . خیلی زود فریب شیطان را میخورند و رنگ عوض می کنند‌ .

  • حامد

    شما اصلاحطلب ها سکولارید.فاطمه حقیقت جو و فریبا داوودی مهاجر توی دولت اصلاحات چادری بودند ولی حالا بی حجابند کی نوبت تو میشه؟

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها