احمد وحیدی وزیر کشور:

تروریست های حادثه کرمان بازداشت شدند

سیستم های اطلاعاتی توانسته اند به سرنخ های خوبی دست یابند برخی از کسانی که در این ماجرا نقش داشته اند دستگیر شده اند که جزئیات آن توسط دستگاه های امنیتی اطلاع رسانی خواهند شد.

تروریست های حادثه کرمان بازداشت شدند

«احمد وحیدی» وزیر کشور با بیان اینکه برخی عوامل جنایت کرمان شناسایی و دستگیر شده اند، گفت: از شهدای حادثه تروریستی کرمان، نزدیک ۵۴ نفر زن و ۳۴ نفر مرد هستند ۱۲ شهید مهاجر افغان داریم و قریب ۱۰ نفر زیر ۱۰ سال سن دارند و ۳۰ نفر زیر ۱۸ سال هستند تعدادی از آنها در کرمان دفن می شوند که بیش از ۵۰ نفر هستند برخی دیگر به سایر شهرهای استان کرمان و برخی هم در سایر استان ها به خاک سپرده خواهند شد.

وزیر کشور افزود: برابر اطلاعات محلی، برخی شهدا امروز تشییع می شوند برخی هم بعد از انتقال به شهرهای خودشان دفن می شوند که زمان تشییع آنها اعلام می شود.

وحیدی درباره شناسایی عوال تروریستی گفت: سیستم های اطلاعاتی توانسته اند سرنخ های خوبی پیدا کنند بخشی از کسانی که در این ماجرا نقش داشته اند دستگیر شده اند که اطلاعات آنها بعدا توسط دستگاه های امنیتی اطلاع رسانی خواهند شد؛ با قدرت و سرعت به موقع جریان تروریستی که در حمایت رژیم های تروریست پرورند، در چنگال دستگاه های اطلاعاتی قرار خواهد گرفت و با آنها برخورد لازم را خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها