جای اینکه در دهان روسیه بزنند، رئیسی به دیدار پوتین می‌رود!

برخورد با روسیه فقط در حد یک اقدام معمولی مثل احضار کاردار بود؟ پارسال و بعد از اولین جسارت باید برخورد قاطع می‌کردید نه اینکه رئیسی به مسکو برود.

جای اینکه در دهان روسیه بزنند، رئیسی به دیدار پوتین می‌رود!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

برخورد وزارت امور خارجه با گستاخی مجدد دولت روسیه در زمینه زیر سؤال بردن تمامیت ارضی کشورمان که در بیانیه مشترک روس‌ها با اعراب در اجلاس مراکش صورت گرفت، نشان داد قرار نیست با روس‌ها برخورد جدی شود.

احضار کاردار یا سفیر و دادن یادداشت اعتراض، اقدامی است که همین هفته گذشته وزارت خارجه کشورمان بابت حکم غیرعادلانه دادگاه سوئد علیه یک تبعه ایرانی انجام داد و البته اقدام بجا و درستی بود، اما به هیچ‌وجه نمی‌توان زیر سؤال بردن تمامیت ارضی کشور را با حکم یک دادگاه به حبس ابد یک تبعه ایرانی مساوی دانست.

اگر همراهی‌های روسیه با قطعنامه‌های ظالمانه ضدایرانی، بدعهدی‌های ساکنان کرملین در موضوع برجام و تخلف پوتین در ماجرای اس٣٠٠ را فراموش کرده‌اید، لااقل به حفاظت از تمامیت ارضی کشور پای‌بندی نشان دهید و اجازه ندهید افسر کارکشته کاگ‌ب با کارت جزایر سه‌گانه ایرانی بازی کند و به نفع شیوخ اماراتی وابسته به صهیونیست‌ها تمامیت ارضی ایران را زیر سؤال ببرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ایرانی

    آدم شک می کند که این دولت همان حزب توده است که با کودتا سر کار آمده اند وگرنه نمی شود که ایرانی باشی دولت این کشور باشی ولی در مقابل پوتین و روسیه با این خیانت و نارو به ملت ایران به جای اعتراض اینقدر وا بدهی و در مقابل هر غلطی که دو سال است روسیه در قبال ایران انجام داده به جای قطع رابطه و اخراج سفیر روسیه به دست بوسی پوتین بروی

  • ناشناس

    مسئواان یا دست نشانده روسیه هستند یا اینکه می ترسند اگر دست از پا خطا. کنند و جلوی روسیه با ایستند به دستور پوتین ترور شوند . ماجرای ترورهای روس ها از اول انقلاب را در مقاله ای از انصاف نیوز به نام ایران در استعمار روسیه می توانید بخوانید . یکی از آنها کشتن آیت الله طالقانی است که پزشکان گفتند انگشتر سفیر شوروی که با ایشان دست داده سمی بوده . ماجرای بمب گذاری در ریاست جمهوری چند ماه بعد از آنکه رجایی جلوی شوروی می ایستد و از آنها انتقاد می کنند. کمک به صدام در جنگ عراق . همکاری با مجاهدین از سال ۵۴ بخش هایی از جنایات روس ها بعد از انقلاب هستند و جنایت آنها در کل تاریخ ایران بسیار بیشتر است که هنوز قرارداد ننگین ترکمنچای و گلستان فراموش نشده . این تفکر غرب ستیزی و تحمیل تحریم های کمر شکن به ایران کار روس هاست چون گاز خود را به اروپا صادر کند و اجازه ندهد که ایران صادرات به اروپا داشته باشد . فکر می کنم مسموم کردن مدارس هم کار روسیه بوده که با همکاری بخشی از قدرت صورت گرفت

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها