در شبی که مسئولان ملت را عصبانی کردند، سفیر انگلیس با آهنگ صادق بوقی رقصید!

چرا سفیر انگلیس در تهران با صادق بوقی قر داد؟

در شبی که مسئولان ملت را عصبانی کردند، سفیر انگلیس با آهنگ صادق بوقی رقصید!

سیمون شرکلیف، سفیر انگلیس در ایران در کنار سفره‌ای یلدایی که هیچ کم و کسری نداشت و به‌غایت دقیق چیده شده بود، با صدای صادق بوقی رقصید و قر داد.

اگر بپرسید که آقای شرکیلف و جناب صادق بوقی چه آشنایی با هم دارند، جواب یک پاراگراف بیشتر نیست: مرد خوش ذوق گیلانی که در بازار ماهی‌فروشان رشت می‌خواند و می‌رقصید و از همین شادی‌ و خوشی در صفحه اینستاگرامش ویدئو منتشر می‌کرد، ناگهان مغضوب شد و صفحه‌اش را بستند.

ملت همیشه در صحنه هم به حمایت از او سنگ تمام گذاشتند و کار به‌ جایی رسید که وزیر و وکیل مملکت هم فریاد وااسفا سردادند و پشت این مرد درآمدند و صادق بوقی سرخط خبرها شد.

حالا این وسط، سفیر انگلیس هم که قطعا عاشق چشم و ابروی صادق بوقی و ما و شب یلدا نیست، رندی به خرج می‌دهد و القصه در سالی که زمزمه‌های تکذیب شده تغییر نام شب یلدا به «روز ترویج میهمانی و پیوند با خویشان» را هم سرداده‌ایم و ملت را عصبانی کرده‌ایم، در کنار سفره شب یلدا با صدای صادق بوقی می‌رقصد./خبرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • توکل کوهی

    دوستان مدعی همین که حقوق نجومی می گیرند کفایت میکند. بعنوان هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی حقوق یک دهم حقوق انقلابیون دولتمرد که عمدتا خاصیتی ندارند را قسطی و درصدی می‌گیریم. می‌دانند و کک شان نمی گزد...

  • ناشناس

    درووووود

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها