رئیسی بعد از اینکه ۶۰ میلیون نفر را زیر خط فقر برده، با اعتماد به نفس افتضاح اختلاس ۳ میلیارد دلاری را کار دشمنان می‌داند!

رییسی واژه "فسادنمایی" را از کجا آورده است؟

رئیسی بعد از اینکه ۶۰ میلیون نفر را زیر خط فقر برده، با اعتماد به نفس افتضاح اختلاس ۳ میلیارد دلاری را کار دشمنان می‌داند!

علی نظری، سردبیر مستقل آنلاین، نوشت:

ایرنا به نقل از رئیس دولت سیزدهم نوشت: کوچکترین رابطه غیرسالم اداری در دولت سیزدهم قابل پذیرش نیست. مردم باید در عمل ببینند که گره از کارشان باز می‌شود. ممکن است دشمنان بخواهند "فسادنمایی" کنند اما برنامه ما در دولت فسادزدایی است.

سید محرومان، اینک که به لطف درایت بی نظیرش! و عملکرد مشعشع دولت انقلابی! زندگی را بر مردم ایران غیر ممکن نموده و بیش از ۶۰ میلیون نفر از هموطنان را به زیر خط فقر برده است با اعتماد به نفسی مثال زدنی! افتضاح اختلاس ۳ میلیارد دلاری را که معادل ۱۵۰ هزار میلیارد تومان است را کار دشمنان می‌داند!

با مزه‌ترین حرفی که ابراهیم رئیسی تا کنون به زبان آورده است این‌که اختلاس اخیر را "فسادنمایی" دانسته است!

یکی نیست از ایشان بپرسد واژه "فسادنمایی" را از قوطی کدام عطار درآورده است؟

به نظر مبارک حضرت ابراهیم خان رئیسی اتلاف بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پول بی‌زبان ملت که به شکل رانتی ویژه، به دردانه های انقلابی اعطا شده است، فساد نیست!

وا عجبا! که رکورد اختلاس و چپاول اموال ملت، و محروم زایی، در دوره سید محرومان شکسته شد!

سید جان! فساد با خلق واژه های جدید قابل تطهیر و تخفیف نیست، همانطور که مردم ایران درد را از هر طرف که می‌خوانند درد است!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • محمدحسن

    علی نظری و دیگر خودفروخته ها وقتی اربابشان از عملکرد دولت انقلابی ایران اسلامی عصبانی می شود صدایش از حلقوم امثال نظری بیرون میاد

  • ناشناس

    درود

  • فیض ا...

    خطاب به مسؤلین عوام فریب دولت سیزدهم :شما راقسم به خدا که نه ،به هرآنچه که میپرستید-پول ،مقام ،ریاست و.....بس است دروغ گفتن !!!! ---امان از دست این آمریکای خبیث!!!!!مرتب داخل کشور ایران بادست خواص دردانه اختلاس ودزدی میکند!!!عجباًعجبا ،،،،،از این خبیث!!!!

  • ارش

    ماشالله رو نیست سنگ....

  • صبا

    فقط از طرف خودت حرف بزن.مردم نظردیگری دارند.

  • ناشناس

    خدا لعنتش کنه مردک بیسوادو با این هیات دولت بیسواد تر از خودش....

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها