دفاع روزنامه جوان از شایعات ازدواج دوم یکی از مسئولین اصولگرا: مباح است!

روزنامه اصولگرا: بر فرض محال که شایعه همسر دوم یک مسئول درست باشد؛ کجایش خلاف شرع است؟

دفاع روزنامه جوان از شایعات ازدواج دوم یکی از مسئولین اصولگرا: مباح است!

روزنامه اصولگرای جوان به شایعات مطرح شده درباره ازدواج دوم یکی از مسئولین اصولگرا واکنش نشان داد.

این روزنامه نوشت:

 بیاییم فرض کنیم – فرض محال که محال نیست – آن اتفاق افتاده و شخص مزبور همسر دومی اختیار کرده است. اساساً آیا همسر دوم یا موقت اختیار کردن جزو محرمات شرعی و ممنوعیت‌های اجتماعی است که موجب محرومیت‌های شغلی و مدیریتی شود؟

در هیچ‌کدام از آیات قرآن و احادیث شریف و احکام رساله‌های مراجع معظم تقلید همسر دوم دائمی یا موقت اختیارکردن حرام اعلام نشده است.

حضرات اصلاح‌طلب در برابر قتل فجیع یک زن (همسر شهردار اسبق) سکوت می‌کنند و صدایشان در نمی‌آید، اما برای عملی حلال و مباح پیراهن چاک می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • محمد

    شهردار سابق هم کع اول بسم الله همسر دومش را نکشت. اول عقد کرد ه بود بعدا.... ،تازه از همسر اولش هم ظاهرا اجازه گرفته بود . این یکی که کلا از اولش زیر آبی رفته . خدا بخیر کنه

  • ناشناس

    یکی به سردیبر روزنامه جوان بگوید شما هم میتوانی چند تا زن بگیری ماکاری به اصلاح طلب حزب وباند نداریم ولی تویی که ادعای اخلاق وتربیت و .....میکنی چرا این کارها را میکنی مگر اسلام نگفته طلاق منفورترین چیزاست پس اگر منفور است توی که دم از تعلیم وتربیت میکنی بیجا میکنی این حرفها رامیزنی فقط اصولگرا میتواند طلاق بدهد وچند تازن بگیردبعدش چرا بجای انکه در فکر ان باشی اقای اصولگرا که جوانان ازدواج کند ودختران روی دست پدر ومادران بماند چرا صیغه و دوتا زن وسه تازن داشتن را برای خودتان خوب میدانی تواصولگرا اگر راست میگی برای جواتان مجرد کاری بکن که ازدواج کند چرابرای یک پیرمرد ۶۵ساله اصولگرا که پست ومقام بالا داردیقه پاره میکنی اما برای ازدواج جوانان کاری نمیکتی

  • علی

    موضع امام خمینی آن طور که نقل کرده اند در مورد ازدواج دوم یا ازدواج ماهه یکی از مسئولین :خلاف شرع نیست ولی خلاف شأن است

  • رضا

    مردم رو بفرستید دفاع از حرم در نبودشون خواهراشون و در شهادتشون زناشون رو صیغه کنید .حال کنید مال مفته....

  • امید

    خوش به حالش

  • حامد

    خدایا لطفت را به ما هم عطا بفرما

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها