طرح عدم‌کفایت رئیس‌جمهور مطرح است و می‌خواهند رئیس‌جمهور را عزل‌ کنند

آقای محمد سلامتی، در جلسه مناظره با آقای باهنر در دانشگاه گفته که طرح عدم‌کفایت رئیس‌جمهور، در دیوان‌عالی‌کشور مطرح است و می‌خواهند رئیس‌جمهور را عزل‌ کنند.

طرح عدم‌کفایت رئیس‌جمهور مطرح است و می‌خواهند رئیس‌جمهور را عزل‌ کنند

آقای مسیح مهاجری، [مشاور اجتماعی رئیس‌جمهور و مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی] آمد. از وضع دادگاه قتل‌های زنجیره‌ای اظهار نگرانی‌ کرد و گفت، ضد انقلاب شایعه‌پراکنی می‌کند و اسرار نظام از طریق وکلای نامحرم، به خارج رفته و عبدالکریم لاهیجی، [نایب‌رئیس فدراسیون بین‌المللی نهادهای حقوق‌بشر]، آنها را نوعاً دروغ پخش می‌کند. سیاست‌کج‌دار و مریز در برخورد با ضدانقلاب را نادرست می‌داند.

گفت، درجلسه دانشگاه تربیت مدرس، جمعی از دانشجویان لیبرال‌ که عکس [دکتر محمد] مصدق را حمل می‌کردند، در سخنرانی آقای [سیدمحمد] خاتمی، اخلال‌ کرده‌اند.

در گزارش‌ها آمده که آقای محمد سلامتی، [دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب]، در جلسه مناظره با آقای [محمدرضا] باهنر، [دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین]، در دانشگاه گفته که طرح عدم‌کفایت رئیس‌جمهور، در دیوان‌عالی‌کشور مطرح است و می‌خواهند رئیس‌جمهور را عزل‌ کنند. آقای باهنر، اظهار بی‌اطلاعی‌ کرده، ولی دادگستری تهران، فوراً آن را تکذیب‌ کرده و گفته که آقای سلامتی را به جرم پخش اخبار کذب، تحت تعقیب قرار خواهد داد.

[خاطرات هاشمی رفسنجانی، ٢١ آذر ١٣٧٩] 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    چطورید رسانه زرد؟!!

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها