قالیباف دوست ندارد من در مجلس بعدی نماینده باشم!

علیرضابیگی: حضورِ من در مجلس بعدی مطلوب قالیباف نیست.

قالیباف دوست ندارد من در مجلس بعدی نماینده باشم!

علیرضابیگی، نماینده تبریز، گفت: هیات اجرایی حوزه انتخابیه تبریز من را به واسطه داشتن محکومیت در ارتباط با اقدام علیه امنیت ملی به استناد بند ۴ ماده ۳۳ قانون انتخابات رد صلاحیت کرده است، در حالی که تنها موضوع مربوط به من که منجر به رأی دادگاه بدوی شده است، در ارتباط با همین شکایت آقای فاطمی امین است که به یک سال زندان محکوم شدم و الان منتظر دادگاه تجدیدنظر هستم.

در عین حال من هم در مرحله پیش‌ثبت‌نام فقدان سوءپیشینه کیفری خودم را ارائه دادم و هم اعتراضیه خودم را به هیات نظارت استان آذربایجان شرقی ارسال کردم و طبق قانون سوءپیشینه کیفری‌ ندارم.

همین موضوع یک مستمسکی است که به واسطه آن یک چهره منتقد نسبت به کارکرد دولت از مدار خارج شود چون دولت آقای رئیسی درصدد شکل دادن مجلس آینده است و الان تلاش دولت این است که اقداماتی انجام دهد تا بتواند ایمنی بیشتری برای خودش از طریق مجلس دوازدهم فراهم کند و یک مهندسی انتخابات صورت بگیرد.

دولت حس می‌کند اگر مجلس پرقدرتی تشکیل شود که نماینده قاطبه مردم ایران و مطالبه‌گر باشند، این مجلس حتماً برایش ایجاد مخاطره خواهد کرد و حتی چه بسا دور بعدی دولت سیزدهم را به خطر بیندازد، لذا این مجلس برایش بسیار تعیین‌کننده است و از امکانات خودش استفاده می‌کند تا این مهندسی در آرایش بعدی صورت بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها