اگر عبارت "دولت قبل" نبود ناکارآمدی‌هایتان را گردن چه کسی می‌انداختید؟

اگر عبارت "دولت قبل" را از دولت رئیسی بگیرند، همه طرفدارانش دچار لکنت زبان می‌شوند.

اگر عبارت "دولت قبل" نبود ناکارآمدی‌هایتان را گردن چه کسی می‌انداختید؟

انتقاد روزنامه هم میهن از سخنان رئیسی در باره بودجه؛ هم میهن نوشت: با مرور سخنرانی‌های سه‌گانه آقای رئیسی در هنگام ارائه سه بودجه سال‌های اخیر شاهد مطالبی تکراری و غیر دقیق و مقایسه‌های نادرست هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • علی اصغر قاسم پور

    همین دولت زمان انتخابات می گفت مشکلات به تحریمها ارتباطی نداره و فقط ۲۵ درصد تحریمها تأثیر داره و بقیه اش بر اثر بی عرضگی دولت اون زمانه و ما اگه در انتخابات پیروز بشیم، اقتصاد رو متحول می کنیم ، چرخ تولید رو راه میندازیم، ارزش پول ملی رو بالا می بریم، مشکل مسکن رو حل و سالی یک میلیون مسکن می سازیم ، بیکاری و تورم و گرانی رو رفع می کنیم و پایین میاریم و از این شعارها، البته چیزی که معلوم بود، همه تبلیغات برای روی کار اومدن بود و بغد دیدیم که همه برعکس به شدت افزایش پیدا کرد و کلاً باید گفت جریان خالص ساز و تندرو و تمامیت خواه توانداداره ی کشور رو نداره و مرتب بحرانها رو زیاد می کنه و به زور و با مهندسی و خالص سازی همه چیز رو میخواد در ید قدرت و سلطه ی خودش داشته باشه و وضع مردم براشون مهم نیست.

  • ناشناس

    علت جنگ غزه و آلودگی هوا و ... هزاران مورد دیگر در داخل و خارج و نیز دنیا و آخرت به دولت قبل بر می گردد. حد کمال شعور سیاسی

  • ناشناس

    اگر اقای رییسی ودولتش نبود برای دور کردن اذهان از فساد وخیانت خودتون با چی میخواستید منحرف کنید الله اعلم

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها