روحانی: اگر مردم به این باور برسند که ما دیگر به درد کشور نمی‌خوریم همه چیز تمام می‌شود

اگر این شعار در ذهن مردم حاکم شود که کاری نمی‌شود کرد چه خواهد شد؟

روحانی: اگر مردم به این باور برسند که ما دیگر به درد کشور نمی‌خوریم همه چیز تمام می‌شود

حسن روحانی در دیدار جمعی از وزیران و معاونان سابق رئیس‌جمهور گفت:

مشکل ما با قهر و در خیابان حل نمی‌شود. منتخبان مجلس خبرگان باید از پشتوانه آرای بالایی برخوردار باشند. 

مجلس خبرگان حیثیت نظام اسلامی ماست. عصبانیت صداوسیما به این دلیل است که فکر نمی‌کردند من ثبت‌نام کنم. 

برای مجلس شورای اسلامی شاید بشود لیستی برای تهران و شهرهای دیگر ارائه کرد. لیستی که قابل قبول باشد. این وابسته به این است که ببینیم در نهایت در موضوع صلاحیت‌ها چه می‌کنند، آیا بر توصیه مقام معظم رهبری عمل می‌کنند یا نه؟

اگر این شعار در ذهن مردم حاکم شود که کاری نمی‌شود کرد چه خواهد شد؟ آیا واقعاً به پایان خط رسیده‌ایم؟ من قبول ندارم که الان پایان خط است.

بزرگان نظام، مراجع، دلسوزان و احزاب باید به کمک بیایند که خبرگانی انتخاب شوند که در تصمیم‌گیری درصد زیادی از مردم را نمایندگی کنند. اصلاح‌طلبان را باید راضی کنیم بیایند، آن وقت شاهد تحولی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    امثال روحانی فکر میکنند که انقلاب اسلامی قایم به آنهاست. امثال وی در نزد مردم اعتباری ندارند و این قدرت الهی و شهدای گرانقدر است که کشور را نگه داشته اند .

    • ناشناس

      یه موقع هم میگفتید امام زمان با اسب سفید لشکر اسلام را در عراق فرماندهی میکند آخرش خاک خودمان را هم از دست دادیم و شانس آوردیم صدام به کویت حمله کرد. این قدرتی که میگویید کجاست که کویت دارد خسارت میگرد اما ایران نتوانست؟

  • ناشناس

    والله شما به هیچ دروی نمی خورید . به چه ربانی بگیم

  • ناشناس

    خدایا این مرتیکه چقدر نفهمه خاکبرسر ماملت که رییس جمهور کشورمون این جولو نبور بوده ملت تو وباندت چپاولگر وغارتگرت را نمیخواهد غارتی که توازایران در جنگ جهانی هم نشد انشاالله در انتخابات سرت را میزنیم به طاق

  • رضا

    شماها که سی سال مملکت دست تون بود و کاری نکردید البته که به درد نمی خورید. لااقل جوانمردی کنید که می دانم ندارید بگذارید دولت فعلی کارش را بی مانع و هوچی گری پیش ببرد.

  • شادی

    اینو که مردم 40ساله فهمیدن کلهم بدرد نمیخورید گربه نره

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها