روحانی: هنوز به آخر خط نرسیدیم اما ممکن است برسیم

هنوز به پایان خط نرسیدیم اما ممکن است در آینده به این نقطه برسیم؛ در آن روز، دیگر هیچ کاری نمی‌شود کرد.

روحانی: هنوز به آخر خط نرسیدیم اما ممکن است برسیم

روحانی گفت: هنوز به پایان خط نرسیدیم؛ ممکن است خدای ناکرده در آینده به این نقطه برسیم؛ در آن روز، دیگر هیچ کاری نمی‌شود کرد؛ ما هم آن وقت خداحافظی می‌کنیم؛ دیگر خودشان می‌دانند.

امام ولایت فقیه را، ولی منتخب مردم می‌داند؛ اگر منتخبین انتخابات خبرگان حدود ۱۰ درصد آرا را کسب کنند، آیا با پشتوانه ۱۰ درصدی می‌شود منتخب ملت ایران را تعیین کرد؟

هرچه زمان بگذرد احتمال آن روز مبادا بیشتر می‌شود که خبرگان بخواهد وارد بحث انتخاب، ولی فقیه شود؛ با خودم گفتم اگر به عنوان یک نفر در خبرگان احتمال دهم که تأثیرگذار هستم، برای آینده و امروز اقدامی نکنم، مسئولم. 

به عنوان کسی که از پشت‌پرده‌ها خبر دارم، می‌دانم با خیابان مشکل ما حل نمی‌شود.

اصلاح‌طلبان را باید راضی کنیم بیایند، آن وقت شاهد تحولی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    خیلی وقته به ته خط رسیدی ولی چون تفکر پا منقلی داری فکرمیکنی به ته خط نرسیدی

  • ناشناس

    تاریخ مصرف همه شما تمام شده است ؟ازموده را آزمودن خطاست ؟این بازی موش وگربه را تمام کنید ؟هدف شما قدرت وچاپیدن چاق تر شدن مرفهین است ؟این هم گریه تمساح است ؟البته این کارنابلدهای فعلی هم هنری جز ادامه فرسودگی وفروپاشی ندارند ؟مرنجان دلم را که این مرغ وحشی زبامی که برخاست مشگل نشیند؟دوره مقدس مآبی ها تمام شده است؟؟؟؟؟؟یک قانون اساسی جدید با یک انتخابات جدید بدون نظارت باندی ؟؟؟؟؟؟

  • مصطفی

    آقای روحانی اگر شما نباشید همه چیز خوبه ، مشکل انقلاب شما هستید ، شما امتحانتان را پس دادید و مشخص شد به سخنان امام (ره) اعتقادی ندارید پس لطفا دیگه صحبت از امام رضوان الله نکنید ، بذارید لااقل بچه انقلابی ها گندکاری های شما رو درست کنند

  • ناشناس

    سوراخ لامصب توهم زا است

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها