زنی که گفت "کشور فقط برای حزب‌اللهی‌هاست بقیه باید از ایران بروند" کیست؟

مهمان خانم صداوسیما که با صدای بلند اعلام کرد: «این مملکت مال حزب اللهی هاست»؛ عضو شورای مرکزی شریان است که به نظر با هدف حذف قالیباف از مجلس بعدی تشکیل شده است.

زنی که گفت "کشور فقط برای حزب‌اللهی‌هاست بقیه باید از ایران بروند" کیست؟

در ویدیویی دیگر، او به یکی از مهمانان صداوسیما می تازد و می گوید: «آخه صداوسیما یک مهمان دعوت می‌کند که لباس رسول خدا به تن دارد و خیلی مرموز می‌گوید ما عرب نیستیم؛ لباس رسول خدا که یک عرب است تن توست.»

او تاکید می کند که «ایران تا ۸ تا ۱۰ سال آینده بهشت روی زمین خواهد شد؛ تازه من ارفاق کردم.»

معصومی در انتخابات مجلس یازدهم نیز از کرج کاندیدا شد اما ناکام ماند.

سال ۱۴۰۰ نیز، ویدیویی در صفحه اینستاگرام معصومی منتشر شد که دختر او، فائزه هاشمی را به مناظره فرا می‌خواند و بعد از موافقت فائزه هاشمی، گفت امتحان دارم!

برخی تحلیلگران معتقدند که آنچه منصوره معصومی بیان کرد، واقعیت پنهان و سانسور نشده آنچه در ذهن این طیف از جریان اصولگرا می گذرد، است./انتخاب

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    اقامت کشور دیگر را به من بده تا بروم. فکر میکنی دیوانه ام که داوطلبانه در کشوری زندگی کنم که مثل تو هم کسی شده باشد؟ آیا چنین کشوری هیچ وقت ثروتمند میشود؟ غربی ها میگویند یا باید پول داشته باشی یا هوش. هوش را خدا به من نداده و درآمدم به نان بربری هم به زور میرسد چه رسد به اینکه به غربی ها بدهم که فرار کنم.

  • ناشناس

    کفر چو منی گزاف و آسان نبود
    محکم تر از ایمان من ایمان نبود
    در دهر چو من یکی و آن هم کافر
    پس در دهر هیچ مسلمان نبود
    از طرف یک ایرانی

  • ناشناس

    مگر رسول الله عرب یا عجم داره ؟پس انی رسول الله الیکم جمیعا چیه؟

  • ناشناس

    تو با این کینه و نفرت چطور نام رسول الله را به زبان میاری که تمام محبت بود . ثانیا قداست رسول الله به لباس ش نیست , به خود حضرتش ه . ثالثا مگر تو رسول الله رو دیدی که بدونی چی بر تن مبارکش بود . اصلا کی به تو حق داده برای کوبیدن دیگران نام حضرتش رو به زبون بیاری؟

  • ناشناس

    درخشش افتاب او را از هر توصیفی بی نیاز میکنه . تو لازم نیست از حضرتش دفاع کنی . حافظ: ای افتاب اینه دار جمل تو. تو دنبال یک پستی چیزی میگردی حضرتش را مستمسک قرار دادی . خودت لایق حرف خودتی نه اینکه دیگران رو قضاوت کنی

  • ناشناس

    سه تا کامنت گذاشتم لا اقل جواب این موجود خودخواه ظاهر پرست رو میدادین که مثل شیطان فقط ظاهر رو میبینه خلقتنی من نار خلقته من طین این تافته جدا بافته که خودش رو میبینه و طلبکاره فکر میکنه چند تا کلمه گفته به مردم یک کشور تاخته فکر مینه حرفاش جواب نداره . یک دریا حرف برای کوبیدنت دارم تا من من نکنی . چهار تا ایه حفظ کرده خودش رو افکارش نفرت انگیزش رو حرف حق می بینه . دوره بیسوادی گذشته به خودت بیا . این شخص با این حرفاش اگر پستی هم می خواست از دست داد.

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها