مدرک پزشکی نماینده مجلس قلابی بود؟

خبر جعلی بودن مدرک تحصیلی نماینده اصفهان تکذیب شد.

مدرک پزشکی نماینده مجلس قلابی بود؟

این خبر به نقل از کانال تلگرامی اخبار مجلس با انتشار تصاویری از یک سند، بدین شکل منتشر شده بود: «طبق نامه معاون نظارت و مدیرکل تایید پروانه حرفه‌ای سازمان نظام پزشکی، مدرک تخصصی زهرا شیخی نماینده اصفهان به صورت غیرقانونی صادر شده و یک دوره اموزشی به صورت غیرقانونی بعنوان یک مقطع محاسبه شده است.»

اما کمی بعد اقتصاد نیوز با این توضیحات آن را تکذیب کرد: ​

سخنگوی سازمان نظام پزشکی نسبت به انتشار اسنادی در فضای مجازی مبنی بر غیرقانونی بودن سوابق علمی زهرا شیخی واکنش نشان داد و گفت: این سازمان در مورد مدرک پزشکی افراد، تاییدیه معاونت آموزشی و معاونت درمان وزارت بهداشت را مستند قرار می‌دهد وتایید زهرا شیخی در مرحله پیش‌ثبت نام مجلس نشان می‌دهد که سوابق علمی وی از سوی وزارت بهداشت مورد صحت‌سنجی قرار گرفته است.

نکته‌ای که در ارتباط با انتشار اینگونه اخبار در فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد این است که مرجع رسمی تایید مدارک تحصیلی وزارت بهداشت یا وزارت علوم است. بر همین اساس مشخص نیست نامه سازمان نظام پزشکی کشور توسط چه کسی و با چه هدفی در مقطع کنونی و پیش از انتخابات آتی مجلس تنظیم و در رسانه‌ها منتشر شده است.

رضا لاری پور سخنگوی سازمان نظام پزشکی ایران در واکنش به انتشار اسنادی در فضای مجازی مبنی بر غیرقانونی بودن سوابق علمی زهرا شیخی تصریح کرده است: سازمان نظام پزشکی در مورد مدرک پزشکی افراد، تاییدیه معاونت آموزشی و معاونت درمان وزارت بهداشت را مستند قرار می‌دهد.

وی ضمن رد خبر غیرقانونی بودن مدرک تحصیلی نماینده اصفهان از سوی نظام پزشکی خاطرنشان کرده است: آنچه را که کمیسیون ارزشیابی مدارک پزشکی معاونت آموزشی و معاونت درمان وزارت بهداشت تأیید کرده‌اند، مورد قبول سازمان نظام پزشکی است.

 

توییت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    واقعا خجالت اور که کلاه سر مردم میزارن کسی خودش خلافکاره رفته مجلس از حقوق خلافکارها دفاع کنه نه از مردم باید اینگونه افراد اخراج از مجلس اخراج شوند .فکرکنم مابقی هم اینطور باشن که وضع مردم اینطوری .یکی چک میزنه ،یکی پرخاشگره ،یکی خوابه ،یکی با موبایلش گزارش میده .....اینا فقط فکر اون حقوق مادام ال عمری که برای خودش تایید کردن هستند .من یک کشاورزم تا حالا نشده اداره ایی مراجعه کنم که رییسی به کاری برای مردم کرده باشه .هر رییس یه عده دور خودش جمع کرده و در حال دزدی از مردمه .اداره اب ورامین به من اب نمیده تا برم ۸۰ میلیون پول زیر میزی بدم تا بهم اب بدن

  • حسین

    اگر پیگیری شود اکثر نمایندگان بیس آوند مدرک جعلی یا پولی دارند اگه سواد داشتند وضع مملکت این نبود

  • رضا

    سلام مگه قراره همه چی قانونی باشه تو این مملکت. اگه بود وضع این نبود

  • ایرانی

    وای به روزی که بگندد نمک

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها