حماس: انتظارات زیادی از حزب الله لبنان داشتیم

موسی ابومرزوق گفت که بسیاری از «خارجی»ها به وی گفته‌اند که برخی اعضای تشکیلات خودگردان و همچنین برخی کشورهای عربی در خفا از غرب خواسته‌اند که کار حماس را تمام کند.

حماس: انتظارات زیادی از حزب الله لبنان داشتیم

موضع تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تحولات غزه  «شرم‌آور» و باورنکردنی است

 

عضو بلندپایه حماس با اظهار اینکه این جنبش انتظارات زیادی از حزب الله لبنان داشت، موضع تشکیلات خودگردان درباره تحولات غزه را «شرم‌آور» خواند.

 

«موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس موضع تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تحولات غزه را «شرم‌آور» و باورنکردنی خواند.

 

به گزارش «آناتولی»، ابومرزوق در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «الجزیره مباشر» گفت که حماس انتظارات زیادی از حزب الله و از برادران خود در کرانه باختری داشت اما «موضع شرم‌آور برادرانمان در تشکیلات خودگردان باورنکردنی بود».

 

وی گفت که بسیاری از «خارجی»ها به وی گفته‌اند که برخی اعضای تشکیلات خودگردان و همچنین برخی کشورهای عربی در خفا از غرب خواسته‌اند که کار حماس را تمام کند.

 

این در حالی است که جنگ در غزه وارد بیست و چهارمین روز خود شد و طی آن بر اساس آمارهای اعلامی وزارت بهداشت غزه دست کم 8 هزار تن شهید و بیش از 19 هزار تن زخمی و صدها هزار تن آواره شده اند.

منبع: میدل ایست نیوز 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • محمدرضا کیانفر

    .
    موسی ابومرزوق عضو ارشد حماس گفت: می‌خواهیم بخشی از سازمان آزادی بخش فلسطین باشیم و به اصول این سازمان احترام خواهیم گذاشت.

    آقای ابومزروق،
    باعث افتخارید که خودتان را از بند دولتهای خناس که هدفشان فقط به کشتن دادن مردم بیگناه غره است رها می‌کنید فرصت را از دست ندهید فوراً اسلحه را زمین بگذارید گروگانها را آزاد کنید بهانه را از اسرائیل جنایتکار بگیرید.
    فتوی‌ی پیر مغان دارم و قولیست قدیم، که حرام است می آنجا که نه یار است ندیم.
    دام سخت است مگر یار شود لطف خدا، ورنه آدم نبرد صرفه ز شیطانِ رجیم.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها