محمد مهاجری خطاب به وزیر آموزش و پرورش:

خداوکیلی چمدان‌هایتان را ببندید و بروید و مردم را رها کنید!

کنایه مهاجری به تغییر ۲۰ هزار مدیر مدرسه: آقای وزیر! خداوکیلی اینکاره ‌نیستید بروید جلوی محمدعلی نجفی زانو بزنید و اولیه‌ترین فوت‌وفن‌های وزارت را یاد بگیرید.

خداوکیلی چمدان‌هایتان را ببندید و بروید و مردم را رها کنید!

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در کنایه‌ای به وزیر آموزش و پرورش نوشت:

بیش از ۲۳هزار کلاس معلم ندارد و شما در این وانفسا برای اینکه مشکل کمبود معلم را حل کنید ۲۰هزار مدیر مدرسه را عوض کردید. خداوکیلی مجسمه تدبیر هستید. خنده دارتر از این کارتان اینکه وقتی خورشید وسط آسمان است می‌گویید شب است. یعنی گفته‌اید هیچ کلاسی بی‌معلم نیست و بعدش بلافاصله بیان داشته‌اید بر فرض هم که بی‌معلم باشد معلم‌های کلاس‌های دیگر می‌روند سر کلاس‌های بی معلم! حرفتان خنده‌دار است ولی جا دارد ما مردم بر آن گریه کنیم.

مردمی که هنوز یادشان نرفته  فرزندانشان را دست وزیری داده‌اند که معنی دربی را نمی‌داند  و در عین حال ادعا کرده در دانشگاه‌ها و مدارس ده‌ها کشور خارجی تدریس داشته، و حالا در آستانه اول مهر خبر ندارد چه بر سر وزارتخانه‌اش آمده، چه اعصابی برایشان می‌ماند؟

بعید و بلکه محال می‌دانم از دست شما کاری بربیاید.

نه توان علمی‌اش را دارید نه تجربه‌اش را و نه بین فرهنگیان محبوبیتی دارید و نه افکار عمومی شما را دوست دارد. لااقل بروید سراغ وزیران پیشین و از آنها بپرسید چه می‌کردند که روز اول مهر، مجبور نشوید «کاسه‌چه‌کنم» دست بگیرید. لااقل بروید سراغ محمدعلی نجفی که موفق‌ترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب است، جلویش زانو بزنید و اولیه‌ترین فوت‌و‌فن‌های وزارت را یاد بگیرید.

اگر این کارها را بلد نیستید یا اجازه ندارید اجرایش کنید چمدان‌های‌تان را ببندید و بروید به یکی از همان ده‌ها کشوری که به کار کردن در آنها افتخار می‌کنید. ببینید چندتا کلاسشان معلم ندارد!

با این کار این فرصت را به رئیس جمهور بدهید که شاید سومین وزیر آموزش و پرورش کابینه‌اش مثل دوتای قبلی نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • عبدالله

    آموزش و پرورش در کش و قوس های سیاسی و جناحی و باند و باند باری و دخالت های بیجا و غیر کارشناسی و...به جایی رسیده که حل مشکلات آن بسیار سخت شده است
    خدا به فریادمان برسد

  • رضا

    عزیزم تو که از پشت پرده خبر نداری

  • ناشناس

    از اون موقع که مدرسه ها رفتن تویه فاز غیر انتفاعی فاتحه آموزش و پرورش خونده شد آموزش و پرورش خیلی وقته مرده .این آقی وزیر با دستور العمل توهم به آموزش پرورش آمده.

  • صبا

    من معلم بازنشسته ام.از آقای نجفی جز اجحاف و وعده های دروغ چیزی ندیدم.وقتی خبرنگار از او پرسید که چرا اینهمه وعده های بی عمل می دهید ،در کمال خونسردی گفت:وصف العیش،نصف العیش،آقای مهاجری خرمگس بی سواد.

  • عرب سرخی

    لااقل بروید سراغ محمدعلی نجفی که موفق‌ترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب است، جلویش زانو بزنید و اولیه‌ترین فوت‌و‌فن‌های وزارت را یاد بگیرید..... ایضا همسرکشی و ششلول بندی را نیز از ایشان بیاموزید

  • ناشناس

    حالا اینجور وزیری وکی معرفی کرده کیا رای بهش دادن تا وزیر بشه😂😂😂😂😂

  • ناشناس

    صحرایی لیاقت ا داره یک مدرسه را هم ندارد . نماینده ها خوابند؟

  • علی

    سلام کلاسها معلم نداره اون وقت رئیس آموزش وپرورش ناحیه بعد از تعطیلی اداره در حرکتی انقلابی بعد از ظهرها به مدارس میره وسر کلاس میره مثلا تدریس میکنه.کی می خوان از این عوامفریبی ها دست بردارند.یکی نیست بگه آقا بشین تو اتاقت وفکر کن ومدیریت کن.

  • حیا رستــگاری

    جناب مهاجری بااظهارنظرهای غیرمندقیی،غیرکارشناسی ،تعصبی ودرجهت منافع اصلاح طلبان،دقیقاًنشات میدهدکه نه ارحقیقت وواقعیت موضوعات آگاه است ونه میتواندتحلیلی درست ارائه دهد،بنابرابن حرافی نمودن کارعاقلان نیست.

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها