آیا رئیسی قصد انحلال ایران و احیای یک امپراتوری دینی شبیه عصر خلافت را دارد؟

آیا قصد انحلال ایران و برچیدن مرزهایش را دارید و در پی احیای یک امپراتوری دینی شبیه عصر خلافت هستید؟

آیا رئیسی قصد انحلال ایران و احیای یک امپراتوری دینی شبیه عصر خلافت را دارد؟

احمد زیدآبادی نوشت:

سید ابراهیم رئیسی گفته است:

 "باید تمام اندیشه ما برای حفظ منافع امت اسلامی باشد."

از آقای رئیسی باید پرسید؛ اگر قرار بر تمرکز تمام اندیشه بر حفظ منافع امت اسلامی باشد، پس چرا هشت سال با عراق جنگیدید؟ مگر عراق بخشی از "امت اسلامی" و اکثریت مردمش شیعه نبودند؟

پس از گذشت حدود 45 سال از انقلاب، نمی‌دانم چرا سران جمهوری اسلامی هنوز قادر به تفکیک مفهوم امت از ملت نیستند؟ شما بر ایران حاکم شده‌اید و موظف به تأمین و حفظ منافع این کشور هستید. "امت اسلامی" در یک قرن اخیر، هر بخشش به یک کشور تبدیل شده و هر کدام نیز منافع مخصوص خود را دنبال می‌کنند و از قضا بسیاری از آنها به منافع کشور ما هم کاملاً بی‌اعتنایند و یا بعضاً با آن سر عناد دارند!

وقتی شما از "امت اسلامی" و منافع آن سخن می گویید، ایران و منافعش در نزد شما چه جایگاهی دارد؟ آیا قصد انحلال ایران و برچیدن مرزهایش را دارید و در پی احیای یک امپراتوری دینی شبیه عصر خلافت هستید؟ اگر چنین قصدی دارید به صراحت اعلام کنید و اگر ندارید چرا از مفاهیم و اصطلاحاتی استفاده می‌کنید که معنایی جز این را نمی‌رساند!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    این خالی بندی ها و دروغگویی ها و توهم ها اساس تئوری آقایان است. هر چه دروغ و خالی بندی بزرگتر برای ملت حیران ایران بهتر.

  • علی

    اره واقعا معمولا میگن ابن سینا و سعدی وحافظ جز افتخارات ایران زمین ولی رییسی چندروز پیش در اصفهان در نام بردن این شخصیتها از نام ‌بردن ایران امتناع کرد و گفت دانشمندان امت اسلامی .

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها