محمد مهاجری خطاب به رئیسی:

خالص سازی به انتخابات مجلس و خبرگان رسید و شما کک‌تان هم نمی‌گزد!

هشدار یک اصولگرا به ابراهیم رئیسی: لودر خالص‌سازی از روی شما هم رد خواهد شد.

خالص سازی به انتخابات مجلس و خبرگان رسید و شما کک‌تان هم نمی‌گزد!

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در تلگرام خود خطاب به رئیس جمهور نوشت:

هرچند خالص سازی قدمتی چندین ساله دارد اما به صورت تابلو در انتخابات ۱۴۰۰ خودش را نشان داد. تازه از وقتی رئیس جمهور شدید، دیگ خالص سازی را با طعم جدید بارگذاشتند. در تمام این دوسال و اندی، همه این کارها یا با تایید شخص شما یا با سکوت رضایت آمیزتان همراه بود. اینک بوی خالص سازی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شاید خبرگان هم به مشام می‌رسد و جنابعالی کمافی‌السابق کک‌تان نمی‌گزد.

اما آقای رئیس‌جمهور! این لودر خالص سازی از نفس نمی‌افتد. نوبت به خیلی‌هایی که الان خودی هستند، هم خواهد رسید و دیری نخواهد پایید که سنگ‌های آسیاب خالص سازان از روی خود شما نیز عبور خواهد کرد. می‌گویید نه؟منتظر بمانید. آنها برای خیلی خیلی خودی‌ها هم تاریخ‌ مصرف تعیین کرده‌اند.

و چه سخت است روزی که نوبت شما برسد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • زارعی

    آقای مهاجری این خواب خیال بازی ها کنار بگذار مطلبی نداری سکوت کن تا مورد مضحکه مردم قرار نگیری چون تصور می شود دیوانه شده اید و نیاز به تيمارستان دارید

  • ناشناس

    این جماعت عنله بی مزد و مواجب ابلیس لعین هستند حتی به خودشان هم رحم نمی کنند و از روی خودشان هم می گذرند! فرقی بین نحله های شیطان پرستی با این جریان خالص سازی وجود ندارد هر دو، چشم و گوش بسته تحت فرمان شیطان لعین و رجیم هستند!!!

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها