دوستِ خوبِ احمدی نژاد در آرزوی ریاست جمهوری!

گام‌های شبه احمدی نژادی «آقاعزت»؛ «شومَن‌ها» جولان می‌دهند!

دوستِ خوبِ احمدی نژاد در آرزوی ریاست جمهوری!

خبرآنلاین در گزارشی نوشت:

عزت الله ضرغامی که تجربه ناکامی برای رفتن به پاستور داشت علی رغم حضورش در دولت رئیسی تلاش دارد در پاستور ماندگار شود اما از جایگاه رئیس جمهور نه یک وزیر.

ضرغامی با حضور در دولت رئیسی یک قدم دیگر برای «رجل سیاسی» بودن برداشت و به نظر می‌رسد وزارت دولت رئیسی پلی بین او و انتخابات ۱۴۰۴ خواهد بود.

«آقا عزت» در دو سال حضورش در دولت رئیسی تلاش کرده با برخی موضع گیری‌های متناقض با رویکرد دولت خط خود را از دولت رئیسی جدا سازد.

ضرغامی در گرته برداری از روش احمدی نژاد تصویر یک شومن سیاسی را از خود به نمایش می‌گذارد که تلاش دارد با روش‌ها و اظهارات پوپولیستی نگاه‌ها را به خود جلب کند.

مشی شبه احمدی نژادی او البته غریب و دور از انتظار نبود و ضرغامی در روزهایی که احمدی نژاد در پاستور حضور داشت دوست خوب احمدی نژاد در آن روزها بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • شریف زاده

    آقا عزت !!! نگاهی به رئیس شدن در پاستور ؟؟؟ شاید هیچ وقت . آرزوی برای بعضی ها (جوانان) عیبی نداره . اما عزت جون کت همین وزارت هم برای تنت گشاده. زیاد در پی اش نباش. ارزش وزیر شدن هم نداشتی اما لطفی که در حقت کردند. پس نما نشناس نباش.

  • ح افشا ر

    نه عزيز جان. ايشان فرد مثبتي بنظر مي رسد. اگر كانديد شود من قطعا به ايشان راي ميدهم چرا كه فردي معتدل است و قابل اعتماد.

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها