پول جبهه پایداری در انتخابات به کمک اصولگرایان می‌آید؟

به گفته محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا باید از همین امروز باید به ریاست «مرتضی آقاتهرانی، رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری» بر مجلس دوازدهم، سلام کرد

پول جبهه پایداری در انتخابات به کمک اصولگرایان می‌آید؟

روح‌الله حسینیان در مجلس هشتم و در حمایت از وزارت صادق محصولی گفته بود: «اصولگرایان باید یک نفر پولدار داشته باشند تا از آن‌ها حمایت کند تا بتوانند رأی بیاورند»

تهیه و تنظیم: امیرحسین نظری 

گروه سیاسی- سردار میلیاردی، عابربانک سوپرانقلابی‌ها، انقلابیِ متمول، پدرخوانده جریانِ خالص‌سازی و ... اینها همگی القابی است که طی سال‌های اخیر اصولگراهای مخالف جریان مصباح یا همان «پایداری چی‌ها» در توصیف «صادق محصولی» دبیرکل جبهه پایداری استفاده کرده‌اند.

 

منصور حقیقت‌پور یکی از همین افراد است که اخیراً درباره این سردار سابق سپاه گفته بود: «رئیس پایداری مولتی میلیاردر است. البته ما در مورد چگونگی به دست آوردن این ثروت سوالاتی داریم که بعداً مطرح می‌کنیم.» او بعدتر کمی بیشتر در این رابطه توضیح داد و گفت: «آقای محصولی ثروت مولتی میلیاردی‌اش را از اتوبان احمدی نژاد به دست آورد، چه زمانی که احمدی نژاد در استان اردبیل بود و امتیاز سوآپ را به آقای محصولی داد، چه زمانی که آقای احمدی نژاد در شهرداری بود و مجوز ساخت برج‌های آنچنانی در منطقه یک را به آقای محصولی داد و چه زمانی آقای احمدی نژاد در دولت بود و محصولی به عنوان وزیر کنار احمدی نژاد قرار داشت.»

 

صادق محصولی اواخر دولت احمدی‌نژاد درست زمانی که ثروتش مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود، ادعا کرد: «ثروتی که دارد «متعلق به امام زمان» است و «این ثروت را پس از ظهور امام زمان در اختیار ایشان قرار خواهد داد.»

 

حکایت اصولگرایان و انتخابات، کم و بیش شبیه کاسبی است که هر روز علی‌رغم اینکه حجره‌اش را باز می‌کند و جنس می‌فروشد و خرج خانه‌اش را تامین می‌کند، اما هربار در پاسخ به این سوال که اوضاع چطور است؟ می‌گوید: «آه در بساط ندارم.»

 

اصولگرایان هم قبل از برگزاری هر انتخاباتی از کمبود پول می‌نالند، اما هر بار میزان تبلیغات رنگارنگ و برگزاری میتینگ‌های سیاسی آن‌ها، بازگوی حکایت دیگری است.

 

شاید تاکنون، صریح‌ترین اظهارنظر درباره رابطه پول و انتخابات و اصولگرایان را روح‌الله حسینیان، عضو فقید جبهه پایداری گفته است. او در مجلس هشتم و در حمایت از وزارت صادق محصولی گفته بود: «اصولگرایان باید یک نفر پولدار داشته باشند تا از آن‌ها حمایت کند تا بتوانند رأی بیاورند».


حالا اعضای جبهه پایداری در پایدارترین حالت ممکنِ سیاسی در سال‌های اخیر با کمک دولت رئیسی قصد دارند مجلسی انقلابی‌تر را در میدان بهارستان شکل دهند تا نه دیگر کسی مزاحم کارهای دولت باشد و نه جریان نواصولگرایی تحت ریاست محمدباقر قالیباف بتواند مقابل گفتمان «سوپر انقلابی‌ها» قد عَلم کند.

احتمالی که دور از دسترس نیست و با توجه به قانون جدید انتخابات و اقدامات وزارت کشور، به نظر می‌رسد به گفته محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا از همین امروز باید به ریاست «مرتضی آقاتهرانی، رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری» بر مجلس دوازدهم، سلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • فیض ا...

    با سلام وعرض ادب،و در ادامه ی این مقاله باید وای به آن روزی که شخصی مثل آقاتهرانی رئیس مجلس باشد و......هرچند همین الآن هم پشت پرده نقش بالاتری دارد والی آخر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها