وقتی شعار می‌دهید و نمی‌توانید، صادقانه به مردم بگویید نتوانستیم انجام دهیم

اگر شعار می‌دهیم و عملی نمی‌شود باید با مردم واقع‌بینانه صحبت کنیم و شجاعانه بگوییم نتوانستیم این شعار را عملی کنیم.

وقتی شعار می‌دهید و نمی‌توانید، صادقانه به مردم بگویید نتوانستیم انجام دهیم

 نماینده مهاباد: مردم به این‌ها «نه» می‌گویند

جلال محمودزاده گفت:

قوه مقننه و مجریه در انتخابات بعدی، لطمه شدیدی از مردم خواهند خورد و مردم به این‌ها «نه» می‌گویند و این برای سیستم اجرایی و سیاسی کشور بسیار بد است و ما باید بتوانیم برای مردم امید ایجاد کنیم. اگر شعار می‌دهیم و عملی نمی‌شود باید با مردم واقع‌بینانه صحبت کنیم و شجاعانه بگوییم نتوانستیم این شعار را عملی کنیم و دلیل‌ها را برای مردم توضیح بدهیم نه اینکه دروغ بگوییم و آمارسازی کذب بکنیم. با این کار‌ها مردم فکر می‌کنند که ما آن‌ها را به بازی گرفته‌ایم. مردم خودشان همه چیز را می‌دانند و ما باید با مردم صادقانه صحبت کنیم.

اگر دولت و مجلس، واقعاً دلیل قانع‌کننده‌ای برای عملی‌نشدن کارهایش داشته باشند، مردم قبول می‌کنند، ولی وقتی مردم را فریب می‌دهیم و دور می‌زنیم، تاثیر بسیار منفی خواهد گذاشت و نه تنها باعث پیشرفت و تغییر چهره دولت و مجلس بین مردم نخواهد شد، بلکه دولت و مجلس افت بیشتری خواهند کرد.

مردم از این دولت ناامید شده‌اند. تیم اقتصادی آقای رئیسی متشکل از کسانی است که در زمان انتخابات هر کدام به تنهایی مدعی بودند می‌خواهند رییس جمهور شوند و دولت تشکیل دهند. حالا که همه در تیم اقتصادی در کنار یکدیگر هستند، باز هم نتوانستند هیچ کاری بکنند و اوضاع را خراب‌تر و اقتصاد را نابود کردند و بعد هم تیم اقتصادی از هم پاشید.

چیزی که در کوچه و بازار از مردم می‌شنویم، اعتراضات به‌حق است. دولت مستقیم به چشم مردم نگاه می‌کند و دروغ می‌گوید. این دروغ‌ها در آینده، اثرات منفی زیادی حتی برای دولت‌های بعدی دارد.

به باور من، مشارکت در انتخابات‌های پیش‌رو مجلس و ریاست جمهوری پایین است و دلیلش این است که مردم از تغییراتی که می‌خواستند ایجاد کنند، ناامید شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها