از تبرئه مولاوردی بیش از یکسال می گذرد

شهیندخت مولاوردی؛ معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در دولت یازدهم در پاسخ به اتهام واهی یک هتاک مجازی بخشی از دادنامه‌ مبنی بر برائت خویش از اتهامات وارده را منتشر کرد.

از تبرئه مولاوردی بیش از یکسال می گذرد
شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در دولت یازدهم و دبیر کل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان در صفحه شخصی‌اش در توییتر و در پاسخ به اتهام واهی یک هتاک مجازی بخشی از دادنامه‌ شعبه ۶۹ دادگاه تجدید نظر استان تهران مبنی بر برائت خویش از اتهامات وارده را منتشر کرد و نوشت:

 

تا سیه‌روی شود هر که‌ در او غش باشد! 

 

435

️همزمان با انتصاب شهیندخت مولاوردی به معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در دولت حسن روحانی، گروه‌های حاشیه‌ساز با نسبت دادن اتهاماتی بی‌پایه و اساس نسبت به وی با بی‌اخلاقی و با به‌کارگیری انواع روش‌ها به شکل زننده دریغ نکردند.

 

️این بی‌اخلاقی‌ها در دولت دوازدهم نیز با صرف هزینه‌هایی که مشخص نبود از کجا تامین می‌شود با تولید انواع کلیپ‌های سراسر دروغ و تهمت ادامه داشت تا اینکه بر پایه همین دروغ‌پردازی‌ها، وی به دادسرا احضار شد و عجیب آنکه تا هم‌‌اکنون نیز ادامه دارد.

672

این اتهام‌زنی‌ها نه تنها با اعلام خبر تبرئه از سوی وی در سال گذشته، متوقف نشد، بلکه به توهین‌هایی در فضای مجازی منجر شده و با وجود اینکه این پرونده پر‌حاشیه و هزینه ساز بسته شده است همچنان ادامه دارد.

 

دادنامه مبنی بر برائت شهیندخت مولاوردی به تاریخ ۲۳ فروردین سال ۱۴۰۱ از سوی شعبه ۶۹ دادگاه تجدیدنظر استان تهران تنظیم‌ شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها