دولت انقلابی رئیسی واقعا با قحط‌الرجال روبروست که پست‌های مهم را به این افراد واگذار می‌کند؟

چرا باید در شرایطی که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تحت فشار شدید قرار دارد، یک مدیر در دو جایگاه مهم و در دو وزارتخانه سمت داشته باشد؟ آیا در بدنه دولت مردمی، قحط الرجال است؟

دولت انقلابی رئیسی واقعا با قحط‌الرجال روبروست که پست‌های مهم را به این افراد واگذار می‌کند؟

مدیر دولتی با چند شغل مختلف برای کدام مسئولیت فرصت خدمت دارد؟

علیرضا پیمان پاک در حال حاضر همزمان به عنوان معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار و همچنین رئیس شورای راهبری تجارت، بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی مشغول به فعالیت است.  

بر کسی پوشیده نیست که در یک سال اخیر، دو وزارت خانه صمت و جهاد کشاورزی با تلاطم های مختلف در حوزه های اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم کرده اند؛ اما در این میان اتفاق عجیب و قابل تامل، انتصاب یک فرد در سمت کلیدی و مهم از وزارتخانه های صمت و کشاورزی است، به گونه ای که چند وقتی است، شاهد نام یک مدیر دولتی همراه با دو مسئولیت مهم در این دو وزارتخانه هستیم.

تصدی این مسئولیت های مهم این سوال را مطرح می کند که چرا باید در شرایطی که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تحت فشار شدید قرار دارد و ضرورت کار شبانه روزی و برنامه های دقیق از سوی مسئولان اهمیت بالایی دارد، یک مدیر در دو جایگاه مهم و در دو وزارتخانه سمت داشته باشد؛ آیا فرصت رسیدگی به هر دو بخش را دارد؟ آیا در بدنه دولت مردمی، قحط الرجال است؟/ تابناک

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها