نشان دادن برخی اشخاص در تلویزیون خودش از منکرات است!

رسانه ملی باید به صورت جدی مراقبت کند زیرا گاهی برای برخی مناسبت ها با افرادی مصاحبه می‌کنند که نشان دادن خود آن شخص از منکرات است.

نشان دادن برخی اشخاص در تلویزیون خودش از منکرات است!

امام جمعه قم: باید با افرادی که حجابشان طوری است که با کشف حجاب تفاوتی ندارد هم برخورد شود/ برخی می‌خواهند افراد مذهبی در برخی از مکان‌های تفریحی حضور پیدا نکنند

سعیدی، امام جمعه قم و عضو مجلس خبرگان، گفت:

باید با افرادی که حجابشان به گونه‌ای است که با کشف حجاب تفاوتی ندارد هم برخورد شود. رسانه ملی هم باید به صورت جدی مراقبت کند زیرا گاهی برای برخی مناسبت ها با افرادی مصاحبه می‌کنند که نشان دادن خود آن شخص از منکرات است.

گاهی اوقات ما باید لذت بردن را برای متدینان ترویج کنیم تا لذت مورد تأیید شرع را به جامعه نشان دهند و بگویند که می‌شود لذت برد و در عین حال موازین شرعی را هم رعایت کرد.

برخی از جریان‌ها می خواهند که افراد مذهبی در برخی از مکان های تفریحی حضور پیدا نکنند. برنامه تلویزیونی محفل که در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود یک برنامه‌ای است که مردم از دیدنش لذت می برند و این نوع لذت ها باید ترویج شود.

وقتی پلیس بداند که کاری که انجام می‌دهد وظیفه شرعی و قانونی او است شایعات فضای مجازی و برخورد دیگران نمی‌تواند چنین پلیس مقتدری را از کار بیندازد./ انتخاب

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها