این مجلس انقلابی به جز چالش درست کردن برای مملکت چه کرده است؟

اصلاً آقایان یکدست در مجلس و ریاست‌جمهوری باشند، ولی باید دید این سیاست چه سود و خروجی‌ای داشته است؟ واقعاً این مجلسِ (به‌قول خودشان) انقلابی چه کرده است؟

این مجلس انقلابی به جز چالش درست کردن برای مملکت چه کرده است؟

کرباسچی: هرکسی که مخالف حرف زد، نباید یقه‌‌اش را گرفت

غلامحسین کرباسچی، مدیرمسئول روزنامه هم‌میهن، گفت:

به‌نظر می‌آید بعد از کش‌ و قوس‌هایی که بین نیروهای سیاسی مختلف (منتقد، طرفدار و مخالف) بوده است حاکمیت به یک جمع‌بندی رسیده که دردسر حضور خیلی از گروه‌هایی که به‌عنوان منتقد وضعیت موجود در نهادهای مجلس و شوراها و حتی سیستم‌های اجرائی وجود دارد، بیشتر از منافع آنهاست.

اصلاً آقایان یکدست در مجلس و ریاست‌جمهوری باشند، ولی باید دید این سیاست چه سود و خروجی‌ای داشته است؛ آیا واقعاً مسائلی از کشور حل شده است؟ و می‌توان ادعا کرد که این روش برای اداره کشور بهتر از گذشته است؟ واقعاً این مجلسِ (به‌قول خودشان) انقلابی چه کرده است؟

این‌همه در داخل و خارج برای نظام و کشور و زندگی مردم چالش درست شد. این نتیجه خوبی بود؟

خلاصه حرف من این است که اگر مجموعه نظام به این نتیجه نرسد که این‌گونه اداره کردن کشور با یک جمعیت یکدست و عموماً کم‌دانش و بی‌تجربه (ولو مورد اعتماد صددرصد آقایان) راه‌حل نیست، نتیجه این می‌شود که یک بخش‌هایی که انتقادی برخورد می‌کنند یا نظرات مخالف دارند - چه در اجرا و چه در قانون‌گذاری- حضور نداشته باشند.

در اتفاقاتی مثل اعتراضات همه می‌آیند و می‌گویند نظرات مختلف را بگویید ولی وقتی نظرات مختلف گفته می‌شود یقه‌گیری می‌کنند که چرا این حرف را زدید؟ آقا خودتان گفتید بیایید و نظرات را بگویید.

برای مردم نباید دام درست کنید. بگوییم نظرتان را بگویید و بعد هرکسی که مخالف حرف زد یقه‌اش را بگیریم و بگوییم چرا این حرف را زدی؟ این یکی از روش‌های خاص مسئولان ماست که مردم را دعوت می‌کنند نظر بدهند بعد با آنها برخورد امنیتی یا قضایی می‌کنند./خبرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها