انگار همه مشکلات مملکت حل شده فقط همین یک دانه حجاب مانده!

با آغاز تعطیلات ناگهان شاهد پررنگ شدن دغدغه حجاب در بین برخی مسئولین بودیم. گویی مملکت همه مشکلاتش را پشت سر گذاشته و در منظومه دین، همین ضلع حجاب تکمیل نشده!

انگار همه مشکلات مملکت حل شده فقط همین یک دانه حجاب مانده!

می‌خواهند در کشور دو قطبی ایجاد کنند؛ این ره که آقایان می‌روند به وزرا ختم می‌شود

رهبر انقلاب در بیانات حرم رضوی خطوط حرکت نظام در سال پیش رو را با محور تحول و اقتصاد ترسیم کردند.

منطقا تمامی تمرکز و توجه ارکان حکومت باید در مسیر تحقق شرایط ایده‌آل اقتصادی و کاهش رنج مردم قرار گیرد.

اما با آغاز تعطیلات ناگهان شاهد پررنگ شدن دغدغه حجاب در بین برخی مسئولین بودیم. گویی مملکت همه مشکلاتش را پشت سر گذاشته و در منظومه دین، همین ضلع حجاب تکمیل نشده!

 اگر به بیانات حرم رضوی رهبر انقلاب توجه کنیم، در جایی نکته مهمی فرمودند: در جنگ ترکیبی، دشمن با حمله به باورهای دینی و سیاسی می‌خواهد در کشور «دوقطبی» ایجاد کند.

دشمن که تکلیفش مشخص است؛ همه استعداد رسانه و منابع خود را در همین راستا فعال کرده است. اما انسان تعجب می‌کند از بازی برخی آقایان در زمین بازی خطرناکی که دشمن طراحی کرده.

سخنرانی‌های سریالی ائمه جمعه با محوریت حجاب و حرف‌های عجیب برخی نمایندگان مجلس و فشار بر روسای قوا در جهت موضع‌گیری علیه بی‌حجابی و برخی رفتارهای رادیکال (حرکات ژانگولر با ماست که بازتاب جهانی یافت) در برخی شهرهای تابلودار از جمله اقدامات نسنجیده و بدون فکر است. اینکه راه به راه از گوشه و کنار صحبت از طرح‌های مقابله با حجاب شود و جریمه‌های مالی کلان فریاد زده می‌شود، جز ایجاد انزجار و نفرت، نتیجه دیگری ندارد.

مسئله اول کشور (در کوتاه مدت)، تورم و کاهش تورم انتظار مردم است.

ایجاد دوقطبی و دمیدن بر یک ضلع دین، آن هم در این شرایط اقتصادی، تکرار سناریویی است که در تابستان سال قبل آغاز (سپیده رشنو و اقدامات پس از آن) و در پاییز منجر به آشوب و هزینه برای نظام اسلامی شد.

این ره که آقایان می‌روند به وزرا ختم می‌شود و سوالی که شاید الان در ذهن شما باشد: چرا از تاریخ درس نمی‌گیریم؟/کاخ خبر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها