این‌هایی که کشف حجاب می‌کنند مشتی عقده‌ای کج فهم هستند!

برخی از افراد کج فهم با هویت‌های دم دستی و آلوده به عقده خودنمائی کشف حجاب می‌کنند.

این‌هایی که کشف حجاب می‌کنند مشتی عقده‌ای کج فهم هستند!

حسین شریعتمداری: کسانی که کشف حجاب می کنند اندک هستند؛ با اینها تسامح نکنید/ برخی شان عقده خودنمایی دارند/ مماشات قابل توجیه نیست

مدیر مسئول مؤسسه کیهان گفت:

مسئولان نباید با تسامح در قبال هنجار شکنی کشف حجاب، حق مسلم توده های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم را به پای جماعتی اندک و کم شمار و قانون شکن قربانی کنند!

مماشات با کشف حجاب برخی از خانم‌ها، جفا در حق خود آنها نیز هست. این عده اگرچه در مقایسه با توده‌های عظیم و چند ده ملیونی مردم مسلمان و باورمند کشورمان، بسیار اندک و کم شمارند ولی به عنوان اعضای جامعه اسلامی نباید و نمی‌توان نسبت به مخمصه ویرانگری که گرفتار آن شده‌اند بی‌تفاوت بود.

بر پایه برخی از بررسی های میدانی و داده های آماری می‌توان این جماعت قانون شکن را در سه گروه تعریف کرد. گروه اول کسانی هستند که دنباله امنیتی دارند و کشف حجاب را به عنوان یک ماموریت انجام می‌دهند! شناسائی عوامل پشت صحنه این گروه بر عهده مراکز اطلاعاتی و امنیتی است و نباید در برخورد پشیمان کننده با این عده که تعدادشان انگشت شمار نیز هست کمترین تسامحی صورت پذیرد.

گروه دوم را برخی از افراد کج فهم با هویت‌های دم دستی و آلوده به عقده خودنمائی تشکیل می‌دهند. هنرپیشگانی که کشف حجاب کرده و تصاویر بدون حجاب خود را در فضای مجازی به نمایش می‌گذارند، در این گروه جای دارند.

گروه سوم خانم ها و دخترانی هستند که واقعیت آموزه‌ الهی حجاب را آن‌گونه که واقعاً هست نمی‌دانند و از حجاب تصور و برداشتی غیر‌واقعی دارند. روشنگری و تبیین ماجرا برای این طیف ضروری است و نباید آنان را غریبه و جدا از خود تصور کرد./ فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها