در شب‌ها و روز‌های ماه رمضان دعا کنیم مسائل اقتصادی حل شوند!

رهبر معظم انقلاب تاکید می‌کند که اولویت اول کشور اقتصادی است و شعار سال مهار تورم و رشد تولید است؛ لذا لشکرکشی بر علیه شیطان را، ولی امر دارد انجام می‌دهد و همه ما بایستی در شب‌ها و روز‌های ماه رمضان در دعا‌های خود از خدا بخواهیم و خود تلاش کنیم و لشکر کشی را شروع کنیم.

در شب‌ها و روز‌های ماه رمضان دعا کنیم مسائل اقتصادی حل شوند!

 آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه شیراز اظهار داشت: خدای متعال در قرآن کریم دشمنان ما را معرفی کرده است و در راس همه دشمنان، شیطان است که قسم خورده تا همه ما را منحرف کند، کاری کند که روز قیامت دست‌های ما خالی باشد و به عزت خدا قسم خورده است که بنده‌ها را فریب می‌دهد.

وی گفت: دو ابزار مهم دشمن در جامعه اسلامی، فقر و فحشاء است. دشمن تلاش می‌کند با ایجاد فقر و فحشا به دنیا و آخرت لطمه بزند لذا خداوند متعال فرموده است که حواستان جمع باشد و در مقابل این دشمن بایستید.

امام جمعه شیراز گفت: امروز‌ همه ما می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب بر علیه شیطان لشکرکشی می‌کند و امسال را سال مهار تورم و رشد تولید نام گذاشته است.

آیت الله دژکام با اشاره به برنامه‌ریزی شیطان برای فقر و ناتوانی، گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید می‌کند که اولویت اول کشور اقتصادی است و شعار سال مهار تورم و رشد تولید است؛ لذا لشکرکشی بر علیه شیطان را، ولی امر دارد انجام می‌دهد و همه ما بایستی در شب‌ها و روز‌های ماه رمضان در دعا‌های خود از خدا بخواهیم و خود تلاش کنیم و لشکر کشی را شروع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: در دعایی که آخر شعبان و اول ماه مبارک رمضان ذکر شده است می‌خوانیم که خدایا زندگی ما را بهترین زندگی قرار بده و مرگ ما را بهترین مرگ قرار بده؛ حال بهترین زندگی چیست؟ بهترین زندگی آن است که انسان هر چه در عالم زندگی می‌کند و بهره از حیات می‌برد بر موالات اولیای خدا باشد. ولی خدا را بشناسد و به ولایتش در دل اعتقاد داشته باشد و در عمل موالات را نشان دهد.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم بهترین زندگی را داشته باشیم بدون ولایت اولیای خدا نمی‌شود و اگر می‌خواهیم در این لشکرکشی که رهبر معظم انقلاب فراخوان داده است وارد شویم و حرکتی داشته باشیم برای این است که اگر می‌خواهید ولایت امام زمان (عج) را داشته باشید باید اطاعت نائب امام زمان (عج) یعنی امام خامنه‌ای را بر خودتان فرض بدانید.

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: نمی‌شود بگوییم ما مسلمان و منتظر امام زمان (عج) هستیم، ولی اطاعت از، ولی فقیه نباشد. ولایت فقیه به فرموده امام راحل ادامه ولایت پیغمبر اکرم و ادامه ولایت ائمه اطهار است.

خطیب نماز جمعه شیراز با تاکید بر اینکه مراقب باشید، دشمن برای اینکه ما را زمین بزند چاره‌ای ندارد جز اینکه به کانون اصلی این حرکت که ولایت فقیه است حمله کند، بیان کرد: ولی فقیه که برای شخص خود چیزی نمی‌خواهد بلکه مهار تورم و رشد تولید فرمان رهبری است، بنابراین اگر می‌خواهیم در مقابل شیطان که فقر را می‌خواهد توسعه دهد بایستیم باید این را مدنظر داشته باشیم که این حرکت را سامان دهیم.

آیت الله دژکام در ادامه با تصریح بر اینکه فحشا ابزار شیطان است و روی آن کار می‌کند، گفت: شیاطین جن و انس برای اینکه فحشا را در جامعه ما رواج دهند کار می‌کنند و آنچه که مهم است مردم، بی حجابی مقدمه خیلی از فحشا است و باید با این بی حجابی مقابله شود و مقابله را سازماندهی کردیم./دیده بان ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها