تورم و گرانی نه، مردم از مجلس یازدهم توقع داشتند زودتر وارد مقوله حجاب و عفاف شود!

مردم و نیروهای انقلابی از مجلس یازدهم توقع داشتند سریع تر وارد مقوله حجاب و عفاف شود و امروز این کار صورت گرفته است.

تورم و گرانی نه، مردم از مجلس یازدهم توقع داشتند زودتر وارد مقوله حجاب و عفاف شود!

نماینده ساری در مجلس گفت: اگر مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نظارت به جای دخالت در کار مجلس بر عملکرد دستگاه ها نظارت می کردند امروز بحث عفاف و حجاب تبدیل به مقوله سیاسی و دوقطبی نمی شد.

به گزارش ایسنا، علی بابایی در جلسه علنی (سه شنبه) در تذکری با اشاره به گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد عملکرد دستگاه های اجرایی در خصوص مصوبات حجاب و عفاف، گفت: مردم و نیروهای انقلابی از مجلس یازدهم توقع داشتند سریع تر وارد این مقوله شود و امروز این کار صورت گرفته است.

وی با اشاره به اصل ۱۱۰ قانون اساسی در مورد سیاست های کلی نظام گفت: اگر مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نظارت به جای دخالت در کار مجلس بر عملکرد دستگاه ها نظارت می کردند امروز بحث عفاف و حجاب تبدیل به مقوله سیاسی و دوقطبی نمی شد؛ در اغتشاشات برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک طرف بازی قرار گرفتند و در مورد بحث حجاب اظهاراتی داشتند که کوتاهی مجلس را القا می کرد.  

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بحث عفاف و حجاب خط قرمز ماست. نباید به همین یک جلسه اکتفا کرد زیرا این موضوع جزو مطالبات مردم  است؛ هرچند مردم اولویت های دیگری دارند اما در رابطه با کارکرد مجلس در مورد حجاب ما را نمی بخشند و نباید اجازه داد دشمن برای ما خوراک تهیه کند.

 باید استراتژی بسیار شفاف داشته باشیم و به توصیه های امامین انقلاب توجه کنیم و با دستگاه هایی که در این رابطه کوتاهی کردند برخورد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها