شما مثل مردگانی هستید که با تنفس مصنوعی دارد زندگی می‌کند

چه کنفرانس امنیتی مونیخ و چه نشست جرج تاون در واشنگتن، شکلات دلخوش‌کنانی است که اینها به یاران‌شان می‌دهند که ما هنوز زنده‌ایم ولی مردگانی هستند که رویشان به قبله است و با تنفس مصنوعی دارند زندگی می‌کنند و جلسه می‌گذارند.

شما مثل مردگانی هستید که با تنفس مصنوعی دارد زندگی می‌کند

کنفرانس امنیتی مونیخ که هر سال در جنوب آلمان برگزار می‌شود، امسال جایی برای مقامات جمهوری اسلامی نداشت و مخالفان جمهوری اسلامی بر صندلی‌های آن تکیه زده بودند. چند روز پیش از این کنفرانس هم سران اپوزیسیون خارج از کشور در دانشگاه جرج تاون نشستی را برگزار کردند که واکنش برخی از دولتمردان را به همراه داشت.

حسین جلالی در گفت و گو با سایت دیده‌بان ایران در واکنش به نشست‌های اخیر اپوزیسیون بیان کرد: «حرکاتی که مخالفان جمهوری اسلام در خارج از کشور انجام می‌دهند بیشتر مانند دادن تنفس مصنوعی به کسی است که در حال جان دادن است. اپوزیسیون خارج از کشور در این 43 سال نه تنها تقویت نشد بلکه روز به روز ضعیف‌تر و کمرنگ‌تر شد.»

وی ضمن اشاره به اینکه اپوزیسیون از فضای واقعی و میدان به فضای مجازی کوچ کرده‌اند، گفت: «در فضای مجازی برای خودشان یک شبکه‌ای را تشکیل داده‌اند که تقسیمات‌شان را هم در همان فضا انجام داده‌اند. علیرغم اختلاف شدیدی که باهم دارند و همین تعداد اندک هم یکدیگر را نمی‌توانند تحمل کنند، در فضای مجازی برای خودشان یک خواب‌هایی دیده‌اند و برنامه‌هایی را چیده‌اند. در صورتی که فضای مجازی فاصله زیادی با فضای واقعی دارد.»

 

اپوزیسیون خارج ازکشور مانند معتادانی می‌مانند که با مصرف مواد مخدر به خیال می‌روند

جلالی ادامه داد: «در فضای مجازی سعی می‌کنند با وعده و وعید یاران خود را هم نگه دارند و هم امیدوار کنند. در واقع از فضای مجازی ارتزاق و شبکه‌شان را حفظ می‌کنند. آن‌ها شبیه افراد معتادی می‌مانند که شب‌ها دور هم جمع می‌شوند و با مصرف مواد مخدر به خیال می‌روند و در خواب می‌بینند پنبه دانه. آنجا با خودشان نقشه می‌کشند، پول در می‌آورند، ریاست می‌کنند و به قول خودشان با دختر پادشاه ازدواج می‌کنند. چون در عالم رویا هستند و در توهم و خیال محدودیت وجود ندارد، امکانات نمی‌خواهد و سقوط و براندازی آسان است، به راحتی در توهم و خیال برنامه‌ریزی می‌کنند و شعار می‌دهند که من آنم که رستم بود پهلوان.»

جلالی خاطرنشان کرد: «در کردستانی که اپوزیسیون و کومله برای خود مختاری آن نقشه کشیده بودند و سرمایه‌گذاری کرده بودند، صد در صد رکورد زد و همه آمدند. سران استکبار علیرغم اینکه باید فضاهای جاسوسی‌شان پیش‌بینی و واقعیت‌گرایی کنند، تا کنون چیزی به دست نیاوردند و روز به روز دارند بدتر و ضعیف‌تر می‌شوند. چه کنفرانس امنیتی مونیخ و چه نشست جرج تاون در واشنگتن، شکلات دلخوش‌کنانی است که اینها به یاران‌شان می‌دهند که ما هنوز زنده‌ایم ولی مردگانی هستند که رویشان به قبله است و با تنفس مصنوعی دارند زندگی می‌کنند و جلسه می‌گذارند.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جمهوری اسلامی نسبت به اپوزیسیون خارج از کشور واکنشی خواهد داشت، گفت: «مخالفان جمهوری اسلامی مانند پشه هستند.در شان جمهوری اسلامی این نیست که با یک پشه ها درگیر شود. به نظرم در برابر این انسان‌ها فقط باید رد شد و گفت سلام هالو!»

 

طرفداران پهلوی فقط روی پرچم شیر هستند

این نماینده عضو جبهه پایداری در ادامه به سایت دیده بان ایران گفت: ۹۰ درصد اپوزیسیون پهلوی را قبول ندارند و فقط چند نفر پرچم‌های شیر و خورشیدی هستند که فقط روی پرچم شیر هستند، پهلوی‌ها هنوز پاسخگوی سرقت اموال مردم نیستند و همچنان دارند با اموال دزدی زندگی می‌کنند. باورم بر این است که حتی فکر کردن به آن‌ها یک نوع مشروعیت بخشی است. بنابراین باید از کنارش عبور کرد و هیچ توجهی به آن‌ها نداشته باشیم.

این نماینده مجلس همچنین درباره نقش‌آفرینی اروپا و همکاری با اپوزیسیون جمهوری اسلامی گفت: «اروپا را نباید از امریکا جدا کرد، سر و ته یک کرباسند. خود کانادا با همه بگیر و ببندش، مستعمره آمریکاست و هنوز روی میزشان پرچم کاناد و امریکا کنار هم است. امریکا کاری کرده که ارتش آن‌ها را حذف یا محدود کرده است. احساس می‌کنند که برای استقلال و حیات خودشان باید کدخدا داشته باشند بنابراین الان امریکا دارد آن‌ها را مدیریت می‌کند.»

جلالی در پاسخ به این پرسش خبرنگار دیده بان ایران که آیا جمهوری اسلامی واکنشی به امریکا و اروپا خواهد داشت، بیان کرد:«ما تابع منطق و قانون هستیم؛ هر کاری قانونی باشد مذاکره می‌کنیم و هرکاری غیرقانونی باشد جلوی آن می‌ایستیم. هیچگونه امتیازی در این زمینه به اروپایی‌ها نمی‌دهیم.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها