هرکس که نمی‌تواند خدمات انقلاب را ببیند کور شود!

مردم و جوانان دهه هشتادی در مراسم های ۲۲ بهمن با این شور و شعور به حضور آمدند؛ چون مردم از این انقلاب خیر دیده اند. هر کجا مسئولان، انقلابی عمل کردند مردم نتیجه مطلوب دیدند. مردم خدمات انقلاب را به خوبی فهم کردند؛ تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

هرکس که نمی‌تواند خدمات انقلاب را ببیند کور شود!

احد آزادی خواه، نماینده ملایر در مجلس در جلسه علنی (دوشنبه، اول اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک اعیاد گذشته و حلول ماه شعبان، و ضمن تشکر از حضور اعجازآفرین مردم غیور و قدردان ایران در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن گفت: ملت نشان داد که در تنگناها همواره جلوتر از مسئولان و حامی تمام عیار آرمان های انقلاب است. 

بخش هایی از اظهارات آزادی خواه را در ادامه می خوانید:

 

چرا مردم اینگونه در مراسم های ۲۲ بهمن شرکت کردند، چرا جوانان دهه هشتادی با این شور و شعور به حضور آمدند و چرا ملت عزیز با این حجم حضور، ۴۴ سالگی انقلاب را جشن گرفتند؛ چون مردم از این انقلاب خیر دیده اند.

هر کجا مسئولان، انقلابی عمل کردند مردم نتیجه مطلوب دیدند. مردم خدمات انقلاب را به خوبی فهم کردند؛ تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

جریاناتی همچون منافقین، آلبانی تبارها، لندن نشینان، تجزیه طلبان، مستبدان، مستکبران و صهیونیست ها بسیار تلاش کردند تا چهره ناکارآمدی از انقلاب به مردم و جوانان معرفی کنند،  به همه آنها می گویم و برای مردم عزیز خود روشن گری می کنم و به بخشی از آمار اشاره می کنم. در رژیم سابق کل روستاهایی که برق داشتند ۴۳۵۰ روستا بود که این تعداد به ۵۴ هزار روستا رسیده است و اینها نعمت های انقلاب است.

اینها قصه نیست بلکه واقعیاتی است که به عنوان کارنامه به مردم ارائه می شود که نمی توان آن را انکار کرد، آنها نمی توانند واقعیات را منکر شوند. پیش از انقلاب ۴۷۰۰ روستا از نعمت آب شرب سالم برخوردار بودند که امروز این میزان به ۳۲ هزار روستا رسیده است که مردم باید ببینند و می بینند. دشمنان سر جای خود بنشینید.

پیش از انقلاب صرفا ۵۸ مرکز تحصیلی شبانه روزی در روستاهای کشور داشتیم که امروز این تعداد به هزار ۳۸۷ مکان آموزشی برای دانش آموزان در روستاها داریم. پیش از انقلاب ۲۶ هزار کیلومتر راه داشتیم که اکثرا خاکی بود و امروز ۲۲۰ هزار کیلومتر راه اصلی، بزرگراه و آزادراه داریم که به واسطه انقلاب بود. دشمن از همین پیشرفت ها ناراحت است لذا جوری ما را تحریم می کنند گویی ما در این ۴۴ سال هیچ کاری در این کشور نداشتیم.

دانشجوی پزشکی از ۶۰۰ نفر در پیش از انقلاب به ۶ هزار نفر رسیده است و امروز کشور چهارم در حوزه درمان ناباروری، کشور دهم در سازندگی داروهای بیماری های خاص، جز ۵ کشور برتر دنیا در ژنتیک، جزء ۴ کشور اول جهان در حوزه ارتوپدی، جزء ۸ کشور قدرتمند نظامی و موشکی و جزء ۵ کشور سازنده زیردریایی در دنیا هستیم. همچنین ما در سال ۲۰۱۷ حدود ۹ هزار مقاله صرا  در حوزه یک موضوع به مراکز پژوهشی دنیا ارائه کردیم و خیلی آمارهای دیگر نیز وجود دارد.

این موضوع دلیل محکمی بر علاقه شدید مردم به آرمان های انقلاب و شهدای عزیز است اما حتما دلیل رضایت از وضعیت موجود نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها