نامه فائزه هاشمی از زندان اوین: تعهد می‌‌دهم در صورت آزادی به فعالیت‌هایم ادامه دهم

با اعلام عفو عمومی از طرف رهبری بیش از ۷۰ هزار نفر مشمول عفو شده و با تخفیف مجازات یا آزادی از زندان، از عفو بهره‌مند شدند. فائزه هاشمی اما در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه نوشته است: من تعهد می‌نمایم که در صورت آزادی همچنان ادامه فعالیت داشته باشم. 

نامه فائزه هاشمی از زندان اوین: تعهد می‌‌دهم در صورت آزادی به فعالیت‌هایم ادامه دهم

فائزه هاشمی، زندانی سیاسی در پیامی از زندان اوین خطاب به محسنی اژه‌ای گفت که «تعهد» می‌دهد «در صورت آزادی» هم‌چنان به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

او از «مسئولین جمهوری اسلامی» خواسته است که «به ترک فعل و یا تخطی از قانون» اعتراف کنند.

متن نامه فائزه هاشمی به این شرح است:

جناب آقای محسنی اژه‌ای!

بدین وسیله به استحضار می‌رسانم که عمده زندانیان سیاسی، امنیتی، عقیدتی و … از جمله این‌جانب فائزه هاشمی که در بازداشتگاه‌ها و زندان‌های جمهوری اسلامی به سر می‌بریم و یا با وثیقه آزاد و در انتظار حکم بوده و یا حکم صادر شده و در انتظار اجرای آن هستیم، نه تنها فعالیت غیر قانونی نداشته، بلکه دقیقا طبق اصول ۱۹، ۲۰، ۲۳، ۲۴، ۲۶، ۲۷، ۳۴ و ۳۷ قانون اساسی به وظیفه شهروندی، انسانی، اخلاقی و بر اساس وجدان خود عمل کرده‌ایم. من تعهد می‌نمایم که در صورت آزادی همچنان ادامه فعالیت داشته باشم. یادآوری می‌نمایم که انتظار دارم مسئولین جمهوری اسلامی و در راس آن قوه قضاییه، وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه و … که تا کنون برخلاف اصول ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۳۰، ۳۲، ۳۵، ۳۶، ۳۷، ۳۸، ۳۹، ۱۵۶، ۱۵۷، ۱۵۸، ۱۶۵، ۱۶۸، ۱۷۰ و۱۷۱( فقط در حوزه حقوق بشر رفتار کرده‌اند) اعتراف به این ترک فعل و یا تخطی از قانون نمایند که این روند ضد انسانی و ضد‌ قانونی را متوقف کنند.

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ بند زنان

فائزه هاشمی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها