طفره دولتی‌ها از انتشار اسامی میهمانان اجلاس «زنان تاثیرگذار»

مهمانی خصوصی با بودجه عمومی؟

هنوز معلوم نیست از زنان تاثیرگذار داخلی کدام چهره‌ها به این اجلاس بین‌المللی دعوت بوده‌اند فهرست میهمان‌های این اجلاس در دست کدام نهاد است.

مهمانی خصوصی با بودجه عمومی؟


چند روزی می‌شود که یک اجلاس در تهران به میزبانی معاونت زنان ریاست‌جمهوری سر و صدای زیادی برپا کرده است: «کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار».

اجلاس زنان تاثیرگذار
بنا به نوشته خبرگزاری دولت، «ایرنا»، در این‌ اجلاس «۳۰۰ میهمان خارجی از جمله ۷۰ نفر از مقامات و فعالان زن حوزه‌های مختلف اعم از وزرا، معاونان رییس‌جمهور و نمایندگان مجلس» به ایران آمده بودند.

در این بین «اعتماد» برای به دست آوردن فهرست میهمان‌های این اجلاس چندین بار با روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری تماس برقرار کرد که آنجا، پاسخ به این درخواست را به روابط عمومی دفتر رییس‌جمهوری حواله کرد. دفتر مدیرکل روابط عمومی دفتر رییس‌جمهوری هم در پاسخ به تماس «اعتماد»، فهرست میهمانان این اجلاس را به بخش دیگری از نهاد ریاست‌جمهوری پاس داد.

در تماس دیگری با روابط عمومی معاونت اموز زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، عنوان شد که این فهرست باید از نهاد ریاست‌جمهوری در اختیار قرار بگیرد و اجازه در دسترس قرار دادن با آنهاست. بخش دوم از نهاد ریاست‌جمهوری که گفته بود «ما صرفا هماهنگ‌کننده بودیم» در پاسخ به تماس دوباره «اعتماد» گفت که معاونت امور زنان و خانواده این فهرست را در اختیار دارد.

اما پس از تماس‌های مکرری که با نهاد ریاست‌جمهوری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری برقرار شد، نهایتا هیچ‌کدام حاضر نشدند فهرست میهمانان این اجلاس را در اختیار «اعتماد»  قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها