یک نماینده مجلس: بهتر است آقای روحانی سکوت اختیار کند!

روحانی مطالبی را در دفاع از عمکرد دولت خود بیان داشته. لذا توصیه می‌شود ایشان مانند دو سال گذشته که سکوت اختیار کردند، هرگز سخن نگویند اگرچه ایشان نمی‌‎توانند از خیر دوره بعدی مجلس بگذرند و برای همین سخن را آغاز کردند.

یک نماینده مجلس: بهتر است آقای روحانی سکوت اختیار کند!

خانه ملت: عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس انقلابی در طول ۲.۵ سال گذشته مصوبات بسیار خوبی داشته که قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست، گفت:، اما متأسفانه امپراطوری رسانه‌‎‌ای مخالف نظام موارد خلاف واقع و نظر یکی از نمایندگان را نظر و مصوبه کل مجلس القا می‌‎کند.

امیرآبادی فراهانی تأکید کرد: مجلس انقلابی در طول ۲.۵ سال گذشته مصوبات بسیار خوبی داشته که قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست، اما متأسفانه امپراطور رسانه‌‎ای مخالف نظام اسلامی و مجلس انقلابی، مواردی را که اصلا حقیقت نداشته و یا نظر یکی از همکاران بوده را به عنوان نظر و مصوبه مجلس ضریب می‎دهد و به گونه‌ای در جامعه القا می‌کند که این موضوع نظر واقعی مجلس است.

وی افزود: بر این اساس، همکاران عزیز مراقب باشیم، بهانه‌ای به دست دشمنان ندهیم، مسلما سال آینده که مصادف با انتخابات دوره بعدی است، قطعا رسانه‌‎های معاند تبلیغات گسترده‌ای را علیه این مجلس انقلابی انجام خواهند داد. البته تذکرم به مسئولان صداوسیما این است که اخبار واقعی را از مجلس دریافت کنند.

وی با بیان اینکه امروز مشکل اساسی مردم، معیشت و اشتغال جوانان است، افزود: اخیرا رئیس جمهور سابق، آقای روحانی مطالبی را در دفاع از عمکرد دولت خود بیان داشته که خوب است ایشان مانند دوره مسئولیت خود بار دیگر سوار خودرو شده و یک نظرسنجی از داخل ماشین داشته باشند، چون اگر پیاده شوند، مردم پاسخ نظرسنجی را به ایشان به طور ویژه می‌دهند.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: لذا توصیه می‌شود ایشان مانند دو سال گذشته که سکوت اختیار کردند، هرگز سخن نگویند اگرچه ایشان نمی‌‎توانند از خیر دوره بعدی مجلس بگذرند و برای همین سخن را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: این روز‌ها مردم شاهد افزایش قیمت کالا‌های گوناگون در کشور هستند که بخشی از آن مربوط به کم کاری‌های دولت قبل به خصوص در چاپ پول بدون پشتوانه بوده و بخش دیگر نیز مصیبتی است که بورس کالا برای مردم به وجود آورده است. بورس که باید محلی برای سرمایه‌گذاری شفاف، امن و مقابله با رانت‌خواری باشد، تبدیل به دزدخانه و سر گردنه شده که نمونه بارز آن در قیمت گذاری فولاد و خودرو است که در عملکرد ضعیف بورس کالا آشکارا باید آن را مشاهده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها