اسلام دولتی، توجیه‌گر امیال حکمرانانی است که

اراده خود را به نام اسلام بر مردم تحمیل می‌کنند

دولت اسلامی خادم مردم است ولی اسلام دولتی، توجیه‌گر امیال حکمرانانی است که اراده خود را به نام اسلام بر مردم تحمیل می‌کنند.

اراده خود را به نام اسلام بر مردم تحمیل می‌کنند

روزنامه جمهوری اسلامی: "دولت اسلامی" را از دست" اسلام دولتی" نجات دهید!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

میان «دولت‌ اسلامی» و «اسلام دولتی» فرق زیادی وجود دارد. دولت اسلامی خادم مردم است ولی اسلام دولتی، توجیه‌گر امیال حکمرانانی است که اراده خود را به نام اسلام بر مردم تحمیل می‌کنند.

باید بجای ناسپاسی نسبت به بنیانگزار نظام جمهوری اسلامی، خودمان را سرزنش کنیم که قدر کار بزرگ او را ندانستیم و با تبدیل کردن «دولت اسلامی» به «اسلام دولتی» زحمات بی‌بدیل آن بزرگمرد را به باد دادیم. اشتباه از همینجا شروع شد. 

از وقتی که «دولت اسلامی» را کنار گذاشتیم و اسلام را دولتی کردیم، تمام توان خود را مصروف اصل قرار دادن خود و اسلام را به خدمت خود درآوردن نمودیم.

درباره خطر بزرگ عملکرد افراطیون خوداسلام‌ پندار و خودانقلاب ‌پندار، هشدارهای زیادی دادیم و دادند ولی متأسفانه نه‌تنها با آنها برخورد نشد بلکه مورد حمایت نیز قرار گرفتند و توانستند طرح خطرناک دولتی کردن اسلام را به نتیجه دلخواه خود برسانند.

فقط در زمینه نوع رفتار با مسأله زنان نیست که ما به خاطر این رفتار افراطیون، شرمنده حضرت فاطمه زهرا هستیم.

افراطیون با دولتی کردن اسلام تمام دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را ضایع کرده‌اند. تنها راه چاره اینست که اسلام را از دولتی بودن نجات بدهیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها