به مردم دروغ نگویید؛ مثلا نگویید بنزین گران نمی‌شود ولی یک شبه آنرا گران کنید

مهمترین پارامتری که می تواند فاصله بین مردم و مسئولین را به حداقل برساند این است که مردم نسبت به گفتار رفتار و عمل مسئولین اعتماد پیدا کنند؛ مثلا نگویم قیمت بنزین افزایش نخواهد یافت و یک باره آن را افزایش دهیم.

به مردم دروغ نگویید؛ مثلا نگویید بنزین گران نمی‌شود ولی یک شبه آنرا گران کنید

علی اصغرخانی در گفتگو با خبرنگار شفقنا در رابطه با ضرورت انجام گفت‌وگوی ملی اظهار کرد: مردم صاحبان اصلی کشور هستند که باید مورد احترام مسئولین و دلسوزان این کشور قرار بگیرند و اگر این گفت‌و‌گو را شروع کنیم و ارتباط بیشتری با مردم داشته باشیم، قطعا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. 

وی افزود: فاصله بین مردم و مسئولین هر چه کمتر شود من فکر می کنم برای اداره کشور راحت تر خواهد بود. تشکیل نهادهایی مثل، دولت، مجلس و وزارتخانه ها همه به خاطر این است که به مردم خدمت کنند و اگر مردم نباشند همه این دستگاه ها ساختمانهای خالی خواهند بود که هیچ خاصیتی ندارد.

آقای خانی در رابطه با ابزار انجام گفت و گوی ملی، گفت: مهمترین راهکار این است که با مردم صادق باشیم صداقت با مردم اولویت اصلی است تا مردم بفهمند آیا پای حرف و عمل خود ایستاده ایم یا نه. مردم باید بفهمند که ما دلسوز آنها هستیم و در جهت خدمت رسانی به آنها گام برمی‌داریم و نباید حرفی بزنیم که نتوانیم به آن عمل کنیم.

دروغ گفتن ما هم یکی از عواملی است که بین مسوولین و مردم فاصله می اندازد؛ مثلاً اگر به مردم گفتیم در بورس سرمایه گذاری کنید باید به گونه ای باشد که مردم آن را بپذیرند نه اینکه سرمایه گذاری کنند و سرمایه خود را از دست بدهند.

وی اظهار داشت: مهمترین پارامتری که می تواند فاصله بین مردم و مسئولین را به حداقل برساند این است که مردم نسبت به گفتار رفتار و عمل مسئولین اعتماد پیدا کنند؛ مثلا نگویم قیمت بنزین افزایش نخواهد یافت و یک باره آن را افزایش دهیم و اگر گفتیم کالایی گران نخواهد شد باید به گونه‌ای عمل کنیم که واقعیت ها هم حرف ما را تایید کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها