اینکه از اعدام یک جوان به وجد می‌آیید، در کجای تاریخ روحانیت شیعه سابقه داشته؟

چرا برخی از اعدام یک جوان حتی اگر گناهکار و مجرم هم باشد، این چنین به وجد آمدند و حتی آن را را مبارک دانستند؟ واقعاً در کجای تاریخ روحانیت شیعه سابقه داشته است؟

اینکه از اعدام یک جوان به وجد می‌آیید، در کجای تاریخ روحانیت شیعه سابقه داشته؟

روحانیت شیعه به کدام سو می‌رود؟ / از «امام موسی صدر و بهشتی و طالقانی» تا «علم‌الهدی و احمدخاتمی و نقدعلی»!

عصرایران نوشت:

اینکه بخشی از زنان جامعه ایران را به خاطر بی حجابی، مرتبط مستقیم شبکه های معاند و گروهک های نفاق بنامند یا از اعدام یک جوان - حتی اگر گناهکار و مجرم هم باشد - این چنین به وجد آیند و حتی آن را را مبارک بدانند، واقعاً در کجای تاریخ روحانیت شیعه سابقه داشته است؟

چرایی محبوبیت چهره‌هایی چون امام موسی صدر، شهید بهشتی و آیت‌الله طالقانی، نفوذ بی نظیر کلام آن بزرگواران، گفتار محترمانه و رفتار مداراجویانه شان با جامعه بود.

حال چرا روحانیون امروز را به مطالعه رفتار پیشینیان خود فرا می‌خوانیم؟ علتش سخنان پرتکرار و نگران کننده روحانیونی مانند آیت‌الله علم الهدی است که در کلام‌شان کمتر نشانه‌ای از ادبیات پدرانه، برادرانه و مدارا محور وجود دارد.

یا بشنوید از سیداحمد خاتمی که در استقبال از اعدام «محسن شکاری» گفت: از قوه قضائیه تشکر می‌کنیم که اولین اغتشاشگر را پای چوبه دار فرستاد.

و نیز بخوانید سخن محمدتقی نقدعلی، نماینده و عضو کمیسیون حقوقی مجلس که در این باره گفت: حکم اعدام محسن شکاری، مبارک است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها