گرانی‌ها کمر مردم را شکسته، چرا دولت کاری نمی‌کند؟

گرانی‌ها کمر اقشار ضعیف و متوسط جامعه را شکسته است، چرا دولت جدیت بیشتری در کنترل قیمت ها به خرج نمی دهد؟ برخی از کالاها بدون حساب و کتاب و بدون نظارت دولت قیمتشان بالا رفته و زندگی را برای مردم سخت کرده است.

گرانی‌ها کمر مردم را شکسته، چرا دولت کاری نمی‌کند؟

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی‌ها کمر اقشار ضعیف و متوسط جامعه را شکسته است، لذا دولت جدیت بیشتری در کنترل قیمت ها به خرج دهد.

به گزارش ایسنا، امان الله حسین پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی نوبت صبح یکشنبه (۱۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که داعیه حقوق بشر سر می دهند و دم از حقیقت و حقیقت‌یابی می‌زنند بدانند که مردم ایران فراموش نکرده‌اند که همین‌ها میلیون‌ها نفر بیگناه را در هیروشیما، افغانستان، لبنان، فلسطین، یمن و ایران از جمله زنان و کودکان را کشتند و به خاک و خون کشیدند و با همان منابعی که غارت کردند رسانه‌ها را اجیر کرده، حق را باطل و باطل را حق جلوه می دهند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: نمایندگان مردم بارها در میان منتقدین از صنوف مختلف حاضر شدند و انتقاد آنها را با دل و جان شنیده اند، اما دشمنان بدانند آنجا که با نیت پلید براندازی وارد شوند و با اجیر کردن مزدوران داخلی خود بخواهند جنگ داخلی راه انداخته و کشور را به آشوب بکشانند تا به مقاصد شوم خود برسند قاطع برخورد خواهد کرد و جایی تلافی خواهد کرد که فکرش را هم نمی توانید کنید.

حسین پور وظیفه مجلس و دولت را سنگین‌تر از هر زمان دیگری دانست و عنوان کرد: گرچه مجلس انقلابی و دولت مردمی تلاش خود را انجام می دهند اما تذکر چند نکته به دولت ضروری است.

وی افزود: گرانی‌ها کمر اقشار ضعیف و متوسط جامعه را شکسته است، چرا دولت جدیت بیشتری در کنترل قیمت ها به خرج نمی دهد؟ برخی از کالاها بدون حساب و کتاب و بدون نظارت دولت قیمتشان بالا رفته و زندگی را برای مردم سخت کرده است.

قیمت مسکن و اجاره مسکن مستاجران و جوانان را از زندگی ناامید کرده و بنابراین دولت باید با جدیت قانون تولید یک میلیون مسکن در سال را دنبال کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی وضعیت دامداران را نگران کننده خواند و گفت: بارها اعلام کرده ام که دولت به وضع دامداران رسیدگی کند، چراکه آنها دام‌های مولدشان را فروخته‌اند و اگر این روند ادامه یابد دامداری در کشور نابود خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها