گرانی سبد معیشت، درمان، اجاره بهای مسکن و خودرو چرا متوقف نمی شود؟

گرانی سبد معیشت، درمان، اجاره بهای مسکن و خودرو چرا متوقف نمی شود؟ آن را مدیریت کنید. آیا مردم خواهند شنید که بالاخره فلان کالا دو درصد کاهش پیدا کرد؟

گرانی سبد معیشت، درمان، اجاره بهای مسکن و خودرو چرا متوقف نمی شود؟

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پاسخ دهد که ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر و احداث یک میلیون واحد مسکونی در یک سال چه شد؟

به گزارش ایسنا، سهراب گیلانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی سه شنبه (۸ آذرماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، عنوان کرد: با توجه بیشتری در تامین و پرداخت وام و تجهیزات کشاورزی و سوخت اقدام کنید. افزایش قیمت آب بها و نهاده های دامی و کشاورزی توجیه ندارد. سهم نهاده ها را بیشتر کنید و برای خرید به موقع محصولات کشاورزی و پرداخت پول آنها و کمک به صادرات را برنامه ریزی و با شفافیت کنید. همچنین پرداخت پول کلزاکاران خوزستان را سرعت بخشید چرا که این عدم پرداخت از مصادیق ترک فعل است.

 

گیلانی همچنین به وزیر آموزش و پرورش نیز تذکر داد و گفت: چرا صدا و خواسته های بحق معلمین پیش دبستانی، نهضتی، حق التدریسی ها و... را نمی شنوید؟ باید به مشکلات آنها رسیدگی کرده و تامین کمبود معلم را با آنها جبران کنید.

 

نماینده مردم شوشتر گفت: دولت پاسخ دهد ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر و احداث یک میلیون واحد مسکونی در یک سال چه شد؟ گرانی سبد معیشت، درمان، اجاره بهای مسکن و خودرو چرا متوقف نمی شود؟ آن را مدیریت کنید. آیا مردم خواهند شنید که بالاخره فلان کالا دو درصد کاهش پیدا کرد؟

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها