وزیر کشور: کل کشور در امنیت کامل است

وزیر کشور اعلام کرد که شرایط امنیتی پایدار و خوبی را در استان های سراسر کشور داریم.

وزیر کشور: کل کشور در امنیت کامل است

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در مراسم تقدیر از عملکرد استاندار تهران که در محل استانداری برگزار شد، افزود: استاندار تهران در طول دوران خدمتی اش منشا خدمات و اقدامات اثرگذار و ارزشمندی در استان شد.

وزیر کشور با آرزوی توفیق برای منصوری در سمت جدید معاون اجرایی رئیس جمهوری کشور، ادامه داد: با توجه به توانمندی و روحیه جهادی آقای منصوری، از ظرفیت هایش در پیشبرد قوی تر امور کلان توسعه استانداری های سراسر کشور بهره خواهیم گرفت.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: برنامه ها و اقدامات برجای مانده از گذشته در استان بایستی به سرعت دنبال شود و استان تهران متناسب با شاخصه های تعریف شده در برنامه توسعه استانی رشد و توسعه یابد.

وی امنیت را زیرساخت و پایه اصلی برای توسعه همه جانبه در کشور دانست و گفت: بدون امنیت، پیشبرد مسائل کلان توسعه ای و عمرانی دشوار است.

وحیدی در ادامه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از آرمان های اصیل دینی و انقلابی است و باید با پاسداشت ارزشهای دینی و اسلامی در جامعه اجازه عمل به دشمن را ندهیم.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام ظرفیت و به صورت یکپارچه از معاندان و اغتشاشگران حمایت می کند، خاطرنشان کرد: با وجود تمام تلاش های معاندان دشمن مردم عزیز کشور پایبند و وفادار به انقلاب و ارزش های دینی هستند.

وزیر کشور شرایط امنیتی کشور را مناسب و مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه شرایط امنیتی پایدار و خوبی را در استان های سراسر کشور داریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها