ساختار قدرت در کشور ما تسخیر شده است!

ما با یک پدیده تسخیر شدگی ساختار قدرت به دست گروه های مافیایی و شبه مافیایی روبرو هستیم.

ساختار قدرت در کشور ما تسخیر شده است!

فرشاد مومنی: می گویند دولت قبلی این همه فساد و ناکارآمدی به بار آورد اما برنامه دولت قبلی را تمدید می کنند/ در کشور ما لیبرال و چپ گرایی به جای فحش به کار برده می شود

عضو هیات علمی دانشگاه علامه و اقتصاددان گفت: ببینید چقدر مضحک شده است که اینها می گویند دولت قبلی این همه فساد و ناکارآمدی به بار آورد اما برای اولین بار در تاریخ برنامه ریزی ایران اینها برای دومین سال پیاپی برنامه دولت قبلی را تمدید می کنند.

در دهه 1390 ماهیت حکومت در ایران از دریچه اقتصاد سیاسی، پنج بار دگرگون شده است اما یک کلمه حرف درباره آن نمی شنوید.

در این دهه سال هایی را تجربه کرده ایم که رانت ناشی از سیاست های شوک درمانی از رانت ناشی از نفت چند برابر بیشتر خلق شده است.

ما با یک پدیده تسخیر شدگی ساختار قدرت به دست گروه های مافیایی و شبه مافیایی روبرو هستیم. این ساختار حتی مصالح بقای خود را رعایت نمی کند و دچار یک پریشان حالی ویژه شده است.

آیت الله بهشتی فرمود ما با لیبرالیزم و مارکسیزم مرزبندی داریم اما باید با انصاف و برخورد همدلانه اول خوب بشناسیم بعد نقدش کنیم. الان در حوزه اندیشه همه با شمشیر جلو می آیند.

شهید بهشتی می گوید لیبرالیزم 5 رکن دارد که ما به عنوان مسلمان با سه رکن آن همدلی داریم اما الآن در کشور ما لیبرال و چپ گرایی به جای فحش به کار برده می شود./ جماران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها