هم اینترنت را قطع کردند هم دستشان در جیب مردم است

سیاهکلی گفت: مخابرات این روزها که اینترنت قطع است دست در جیب مردم کرده!

هم اینترنت را قطع کردند هم دستشان در جیب مردم است

 لطف الله سیاهکلی؛ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس میتواند به هر موضوعی ورود کند ولی با توجه به اینکه مخابرات بخش خصوصی است وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات تعرفه مخابرات را تعیین میکند بنابراین باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: در دنیایی که صوت و تصویر به صورت رایگان جابجا میشود در کشور ما هزینه تلفن را افزایش میدهند.  موضوع افزایش قبوض تلفن نشاندهنده این است که فهم درستی از بازار ICT  نداریم و بلد نیستیم کار کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز که دیتا محور درآمد است آقایان صوت را محور درآمد قرار میدهند پس معلوم است که با محیط پیرامونی خود فاصله زیادی داریم.

وی به موضوع اعتراضات اخیر اشاره کرد و گفت: مخابرات در این روزها که اینترنت قطع است دست در جیب مردم کرده و میخواهد درآمد خود را از طریق گران کردن آبونمان تلفن‌های ثابت جبران کند. مخابرات نمیتواند مشکل خود را حل کند بنابراین بودجه خود را اینگونه تامین میکند.

سیاهکلی با بیان اینکه شاید از لحاظ شرعی نیز این افزایش تعرفه ها مشکل داشته باشد به دیده‌بان ایران گفت: مردم زمانیکه پول میدهند و امتیاز تلفن را خریداری میکنند در واقع هزینه دستگاه مخابرات که زیرساخت محسوب میشود را پرداخت کرده‌اند و علاوه بر آن هزینه آبونمان را ماهیانه پرداخت میکنند درواقع حقوق کارمندان مخابرات را مردم میدهند ولی باید پاسخگوی  این باشند که چرا پول اضافی از مردم میگیرند./دولت بهار

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها