اغتشاشگران مشروب می‌خورند و مست به خیابان می‌آیند

فریب‌خورده آمریکا با روسری از سر برداشتن، به دنبال براندازی است

عده‌ای از افرادی که دستگیر شدند، قمقمه‌ای همراه داشتند که در آن مشروبات الکلی بوده است. این‌ها به دنبال تعارض با دین به هر قیمت ممکن هستند.

اغتشاشگران مشروب می‌خورند و مست به خیابان می‌آیند

حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهدمقدس که با حضور راهپیمایان ۱۳ آبان و زائران و مجاوران در رواق امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهارداشت: امروز مصادف با روز ملی استکبارستیزی است و از این همت عالی و حرکت متعالی شما برادران و خواهران و خصوصاً دانش‌آموزانی که ذخیره فردای این انقلاب هستید، تشکر می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهیم که عنایات خاص خود را مشمول تعالی ذخایر وجودی شما قرار دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آن زمان خیلی هم مردم نمی‌فهمیدند که کاپیتولاسیون و پیامدهای آن چیست و به همین دلیل، امام راحل خروشید و مسئله را تبیین کرد تا مردم آگاه شوند. دومین رویداد مربوط به جنایات ایادی نظام سلطه بود که دانش آموزان مسلمان پیرو خط امام را به گلوله بستند و اگرچه شاه ملعون فراری پس از این ماجرا از کشور فرار کرد، اما این آمریکایی‌ها بودند که به او پناه دادند و از استرداد وی سرباز زدند تا در پاسخ، دانشجویان پیرو خط امام (ره)، جاسوس خانه آن‌ها را تصرف کنند و به اسناد باارزشی دست پیدا کنند که برگ دیگری از جاسوسی و جنایت آمریکایی‌ها در ایران را رقم زد و یکی از آن‌ها، اسناد جاسوسی عباس امیر انتظام از نخست‌وزیر دولت موقت مرحوم بازرگان بود که در همین ماجرا کشف شد.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با دانش آموزان فرمودند که آمریکا و انگلیس به دنبال این هستند که نوجوانان و جوانان ما به عقیده آن‌ها گرایش پیدا کنند و مفهوم این حرف این است که آن‌ها به دنبال براندازی دین اسلام هستند و می‌خواهند سفره عقاید مذهبی را از زیر پای این جوانان بکشند. بر همین اساس، اینکه یک فریب‌خورده آمریکا روسری از سر بردارد و کشف حجاب کند، نشانه و علامت دین‌ستیزی است و نشان می‌دهد که آن‌ها در تقابل خود با اسلام شمشیر را از رو بسته‌اند و این بار با صراحتی بی‌مانند، به دنبال براندازی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی اظهار کرد: آن‌هایی که با کشف حجاب به دنبال اعتراض هستند، اعتراض به دین و حاکمیت خدا دارند، اما همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، این‌هایی که کف خیابان هستند، بچه‌های ما هستند و ما با این افراد مسئله نداریم بلکه مسئله و چالش ما با کسانی است که به فکر زد و بند با آمریکایی‌ها هستند. بنا نیست نظام، جوانان فریب‌خورده را دستگیر کنند، اما اگر مزدوری بود به عضویت لشکر دوم داعش درآمده و قصد بازی کردن در نقشه آمریکا را دارد، با او برخورد می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: عده‌ای از افرادی که دستگیر شدند، قمقمه‌ای همراه داشتند که در آن مشروبات الکلی بوده است. این‌ها به دنبال تعارض با دین به هر قیمت ممکن هستند. حالا آقایی به خیال اینکه استاد دانشگاه است، در دانشگاه فردوسی که ‌دانشجویان در کمال آرامش تحصیل می‌کنند، تلاش می‌کند که تعداد محدودی دانشجو را تحریک کند و به خیابان بکشاند./تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها