بدون موشک نه تولید خواهیم داشت، نه تحصیل و نه آسایش

اگر موشک نداشته باشیم امنیت نداریم و اگر امنیت نداشته باشیم نه تولیدی در کشور خواهیم داشت و نه تحصیلی و نه آرامش و آسایشی خواهیم داشت.

بدون موشک  نه تولید خواهیم داشت، نه تحصیل و نه آسایش

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در جنگ ادراکی، شناختی، فرهنگی و ترکیبی خود با دروغ پراکنی، فکر و ذهن مردم و جوانان کشور را نشانه گرفته است.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی روز دوشنبه در جمع طلاب و روحانیون یزد افزود: جنگ فرهنگی، روانی و تبلیغاتی جزو برنامه‌های محوری دشمن برای تضعیف اعتقادات و ضربه زدن به ارزش‌های دینی و انقلابی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید در موضوع مهم و راهبردی جهاد تبیین همه مردم و مسئولان به خصوص نهادهای فرهنگی با قوت و قدرت عمل کنند و هم دستاوردهای ارزشمند نظام و انقلاب را بگویند و همچنین مردم را از توطئه‌های دشمنان آگاه سازند.

تقوی بیان کرد: در داخل کشور نیز دستاوردهایی بزرگ در بخش‌های مختلف علمی و دانش بنیان، دفاعی، ماهواره‌ای و بسیاری دیگر از بخش‌ها داشتیم که کمتر تبیین شده است و باید نهادهای فرهنگی و تبلیغی در این خصوص مهم بیش از گذشته اقدام کنند.

وی گفت: آنان که می‌گویند چرا باید در شرایطی که با مشکلات معیشتی روبرو هستیم به فکر تولید موشک باشیم باید گفت: اگر موشک نداشته باشیم امنیت نداریم و اگر امنیت نداشته باشیم نه تولیدی در کشور خواهیم داشت و نه تحصیلی و نه آرامش و آسایشی خواهیم داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت: قوه قضاییه نباید با دستگیر شدگان مدارا کند و مماشات مصلحت نیست و باید با قدرت برخورد شود و همه مردم و مسئولان دارای بصیرت و درایت باشند./ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها