براندازی به بهانه مرگ مهسا

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: موضوع مرگ مهسا امینی و بحث حجاب تنها بهانه بود و اغتشاشگران و فتنه‌گران تنها به دنبال براندازی نظام بودند و مردم هم از ابتدا راه خود را از آنها جدا کردند.

 براندازی به بهانه مرگ مهسا

به گزارش سازمان قضایی نیروهای مسلح، طی مراسمی با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و جمعی مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان یزد، عملیات انتقال پاسگاه شهید مدنی مهریز یزد آغاز شد.

پورخاقان خاطرنشان کرد: حفظ نسل جوان این جامعه خدمتی بزرگ است و همین که بر سر راه ترانزیت قاچاقچیان مواد مخدر این عزیزان هوشیارانه ایستاده‌اند و زحمت می‌کشند، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیرو های عزیز انتظامی، سپاهی، ارتشی در کنارنیروهای داوطلب بسیجی در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و نگذاشتند یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیافتد، گفت: نیروهای انتظامی و نظامی و بسیج در طول سال‌های پس از انقلاب با ایستادگی و مقاومت و اقتدار خود خار چشم دشمن بود و استکبار جهانی هم به همین دلیل تلاش می‌کند تا با توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف این اقتدار را زیر سوال ببرد.

وی افزود: هجمه ای که اخیرا به این نیروی عزیز صورت گرفت نشات گرفته از کینه ۴۳ ساله‌ای است که دشمن از نیروی انتظامی ایران دارد و به خوبی چهره خود را به تمام مردم ایران نشان داد و البته دشمن در تمام محاسباتش اشتباه کرد.

پورخاقان با بیان اینکه دشمن فکر می‌کرد مردم به دلیل مشکلات اقتصادی با اغتشاشگران همراهی می‌کنند اما این اقدام رخ نداد و مردم با بصیرت بالا در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کردند گفت: موضوع مرگ مهسا امینی و بحث حجاب تنها بهانه بود و اغتشاشگران و فتنه‌گران تنها به دنبال براندازی نظام بودند و مردم هم از ابتدا راه خود را از آنها جدا کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها