اگر کسی عقل داشته باشد با این اغتشاشگران همراهی نمی‌کند

اغتشاشگران ناآگاه هستند و می‌خواهند یک مسئله‌ای را با زور و خشونت به مردم تحمیل کنند در صورتی که مردم نسبت به این مسائل آگاه هستند. در واقع، اگر کسی آگاه و بصیر باشد با این اغتشاشگران همراهی نخواهد کرد.

اگر کسی عقل داشته باشد با این اغتشاشگران همراهی نمی‌کند

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید گفت اغتشاشگران ناآگاه هستند و می‌خواهند یک مسئله‌ای را با زور و خشونت به مردم تحمیل کنند و با خشن‌ترین راه و روش به پیروزی برسند، در صورتی که مردم نسبت به این مسائل آگاه هستند و نه تنها به آن توجهی نمی‌کنند بلکه این تفکر را کاملاً رد می‌کنند به ویژه مردم ما که کاملاً نسبت به مسائل آگاهند. در واقع، اگر کسی آگاه و بصیر باشد با این اغتشاشگران همراهی نخواهد کرد. 

کوثری با بیان اینکه مردم صف خود را از تعداد محدود و اندک اغتشاشگران جدا کردند، اظهار کرد: اغتشاشگران را می‌توان به دو گروه تقسیم کرد؛ یک گروه افرادی خودفروخته و وابسته هستند و دستگاه امنیتی باید آن‌ها که به عنوان لیدرها شناخته می‌شوند را شناسایی و دستگیر و با شدت با آن‌ها برخورد کنند. گروه دوم، جوانان هستند که به صورت احساسی از فضای مجازی توجیه شده و با فریب لیدرها وارد صحنه شده‌اند. این‌گونه می‌شود که شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند در صورتی که سطح آزادی بیان موجود در کشور ما به گونه‌ای است که در کشورهای اروپایی و آمریکا وجود ندارد و سردمداران این کشورها به دروغ ادعای وجود آزادی بیان می‌کنند.

کوثری افزود: به لطف خدا مشاهده می‌کنیم که مردم آگاه ما با اندک اغتشاشگران همراهی نکردند و بدانند که قطعاً راه به جایی نخواهند برد. 

ما در درجه اول همیشه از طریق اینکه مردم باید آگاه شوند، حکومت و نظام جمهوری اسلامی را به پیش بردیم و اگر این چنین نبود این نظام هیچ‌موقع نمی‌توانست به راه خود ادامه داد. 

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان تاکید کرد: مجدداً به افراد فریب‌خورده می‌گوئیم که باید با مطالعه نسبت به مسائل آگاه شوند و سپس اگر خواستند درباره مسائل اجتماعی بپردازند آن‌گاه اعتراض کنند چرا که گوش شنوا برای شنیدن اعتراضات آن‌ها وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها