باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده باشید

آنهایی که دروغ پردازی کردند باید پاسخگو باشند آنها باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده باشند آنها جنایت کردند احساسات جوانان را تحریک کردند و آشوبگری به راه انداختند.

باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده باشید

فارس: امام جمعه یاسوج گفت: تلفات زیادی در فضای مجازی دادیم جان در بردن از این فضای مجازی معجزه است.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد با تبریک ولادت پیامبر اسلام و امام جعفر صادق گفت: اگر ولادت پیغمبر نبود نبوت هم شکل نمی‌گرفت جهان شکل نمی گرفت لولاک لما خلقت الافلاک اگر او نباشد دینی در کار نیست حلال و حرام خدا مشخص نمی شود و معرفت عالم آخرت نصیب ما نمی‌گردید.

وی به روز انجمن اولیا و مربیان اشاره کرد و افزود: باید اولیا و مربیان نسبت به تربیت فرزندان با یکدیگر مشورت کنند بی‌خیالی نباید در کار باشد باید نسبت به این امر حساس باشند باید دغدغه اسلامی و دینی و اخلاقی و تحصیلی داشته باشند سرمایه های ما همین دانش آموزان هستند که کشور را مدیریت می کنند اگر تربیت شوند آینده کشور ما تضمین خواهد بود.

حسینی گفت: دانش آموزی که چند سال درس می خواند باید بتواند در جامعه ایفای نقش کند باید مسائل عملیاتی را به بچه ها یاد داد در گذشته ها بچه ها هم کار می کردند و هم درس می‌خواندند در ۱۲ و ۱۳ سالگی زندگی را اداره می کردند باید در رفتار کنونی ما تجدید نظر شود و باید نظام آموزشی را کارآمد کنیم.

 نماینده ولی فقیه در استان گفت: نظام فقط متعلق به مردم ایران نیست بلکه از یمن گرفته تا آمریکای جنوبی همه آزادگان جهان در قبال این انقلاب احساس مسئولیت می‌کنند.

حسینی یادآور شد: چهار تا آدم فریب خورده فکر می کنند که می توانند پایه های این انقلاب را سست کنند آنها در اشتباه هستند؛ همچنان که امام فرمود اینقدر هزینه نکنید خودتان را اذیت نکنید که چیزی عایدتان نمی شود آنهایی که دروغ پردازی کردند باید پاسخگو باشند آنها باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده باشند آنها جنایت کردند احساسات جوانان را تحریک کردند و آشوبگری به راه انداختند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها