برچسب هوس‌باز و هوسران به دانشجویان شریف و دانش آموزان نمی چسبد

آیا این برچسب‌های (زشت و زننده هوس‌باز و هوسران و کف روی آب) به دانشجویان شریف، تهران و دانشجویان همه دانشگاه‌های کشور، اساتید، معلمین، دانش آموزن، اصناف، فعالین سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، جوانان، زنان، و.... می چسبد؟

برچسب هوس‌باز و هوسران به دانشجویان شریف و دانش آموزان نمی چسبد

استاد و دانشجو فرهیخته هستند، نه کف روی آب

سیدحسن موسوی چلک

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی گفت:

چند وقت پیش یکی از نمایندگان در مصاحبه یا سخنرانی که در خصوص شرایط فعلی کشور انجام داده بود گفت که "اغتشاشگران، آدم‌هایی هوس باز و به دنبال فحشاء و هوسرانی در جامعه هستند که جلوی آنان گرفته خواهد شد. انشاءالله این کف‌های روی آب و این نجاسات که گاهی اوقات دامن ملت ایران را می‌گیرد، به دور ریخته خواهند شد. افراد بی سر و پا هستند و اکثر کسانی که در این اغتشاشات حضور داشتند، جزو اراذل و اوباش هستند."

آیا این برچسب‌ها به دانشجویان شریف، تهران و دانشجویان همه دانشگاه‌های کشور، اساتید، معلمین، دانش آموزن، اصناف، فعالین سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، جوانان، زنان، و.... می چسبد؟

خاطرم هست همیشه در میان مردم استاد، معلم و دانشجو جایگاهی ویژه داشتند و البته الان هم دارند چراکه اهل فکر بودند و به دنبال علم، طبیعتا جوینده علم نمی تواند نجس باشد.

چرا برای بیشتر دیده شدن و ابراز وجود و... صحبت‌های می‌کنیم که به‌شرایط موجود دامن می‌زند، کسی حق ندارد توهین، تحقیر، تمسخر و... کند، نباید مطالبات مردم در حوزه حقوق شهروندی را به هوسرانی و شهوت رانی تقلیل ندهیم./خبرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها