گفتگوی مستقل با میرتاج‌الدینی نماینده تبریز درباره بازداشت دو چهره نزدیک به دولت:

 وزیر که مقصر اختلاس مشاور یا دیگر زیر دستان نیست!

میرتاج‌الدینی می‌گوید: هر کجا تخلفی صورت بگیرد، خود دولت و آقای رئیسی پیگیری می‌کنند و نیازی به دخالت ما نیست. خود وزیر که مقصر اختلاس مشاور یا دیگر زیر دستان نیست! ممکن است یک نفر نفوذی باشد و عمدا اختلاس و تخلفی بکند

 وزیر که مقصر اختلاس مشاور یا دیگر زیر دستان نیست!

محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با روزنامه مستقل گفت: هر کجا تخلفی صورت بگیرد، خود دولت و آقای رئیسی پیگیری می‌کنند و نیازی به دخالت ما نیست. خود وزیر که مقصر اختلاس مشاور یا دیگر زیر دستان نیست! ممکن است یک نفر نفوذی باشد و عمدا اختلاس و تخلفی بکند، مهم این است که ما محکم و قاطع برخورد کنیم. چرا باید وزرا را استیضاح کنیم وقتی هیچ تخلفی انجام نداده‌اند؟! در اینگونه موارد قوه قضاییه محکم و قاطع برخوردهای لازم را خواهد کرد. خوشبختانه دولت آقای رئیسی با مخالفان قاطع برخورد می‌کند.

 

به گزارش سرویس سیاسی مستقل؛ به نقل از رسانه‌های مختلف طی این مدت در محافل سیاسی اخباری که درباره دستگیری یکی از مدیران اجرایی به گوش می‌رسد از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است. اولین و مهمترین نکته این است که این موضوع باعث دلگرمی مردم می‌شود؛ اینکه چشمان تیزبینی وجود دارد که مدیران را رصد می‌کند و همین موضوع کمی از زخم‌هایی را که حاصل اختلاس‌ها و سوء مدیریت‌هاست، التیام می‌بخشد. اما این موضوع را می‌توان از زاویه ای دیگر هم بررسی کرد؛ اینکه افراد دستگیر شده مناسبات فامیلی با افراد سرشناس دیگر دارند و همین موضوع داستان قدیمی «انتصابات فامیلی» در دولت رئیسی را دوباره زنده می‌کند.

در همین رابطه با محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده تبریز و فعال اصولگرا گفت‌وگویی داشتیم و نظر او را در این خصوص جویا شدیم:

 

 آقای میرتاج‌الدینی! این روزها خبر بازداشت و اختلاس مشاور یکی از وزرای دولت ابراهیم رئیسی به گوش می‌خورد؛ همچنین روز گذشته نماینده گناباد طی اظهاراتی اعلام کرد که برادرزن وزیر جهاد کشاورزی بازداشت شده‌اند، تصمیمی برای استیضاح وزرای دولت سیزدهم ندارید؟

 

هر کجا تخلفی صورت بگیرد، خود دولت و آقای رئیسی پیگیری می‌کنند و نیازی به دخالت ما نیست. خود وزیر که مقصر اختلاس مشاور یا دیگر زیر دستان نیست! ممکن است یک نفر نفوذی باشد و عمدا اختلاس و تخلفی بکند، مهم این است که ما محکم و قاطع برخورد کنیم. چرا باید وزرا را استیضاح کنیم وقتی هیچ تخلفی انجام نداده‌اند؟! در اینگونه موارد قوه قضاییه محکم و قاطع برخوردهای لازم را خواهد کرد. خوشبختانه دولت آقای رئیسی با متخلفان قاطع برخورد می‌کند.

 

 اما طی این یکسال ما بارها شاهد ناکارآمدی کابینه دولت آقای رئیسی و تخلفات بوده‌ایم!

 

اولا که بارها نبوده و تنها دو بار بوده که آن هم مربوط به مشاور آقای رستمی و همین برادرزن وزیر جهاد کشاورزی است! در طول یکسال تنها دو بار چنین اتفاقی افتاده است!

 

جدای از این بگیر و ببندها، در طول این یکسال ما شاهد شرایط اقتصادی نابه‌سامانی بوده‌ایم به طوریکه هر روز شاهد افرایش قیمت کالاهای خوراکی و غیر خوراکی هستیم بالاخره باید کابینه آقای رئیسی پاسخگو باشند یا خیر؟

 

شما می‌خواهید که علیه آقای رئیسی از من مصاحبه بگیرید؟ 

 

من فقط حرف دل مردم را به شما می‌زنم بالاخره مردم جواب می‌خواهند!

 

من هم جواب شما را دادم ان‌شاءالله مردم هم قانع شده باشند. کسانی که به دنبال جریانات سیاسی هستند چنین سوالاتی را مطرح می‌کنند؛ برخی دنبال این هستند که یک نقطه منفی و سیاه از دولت آقای رئیسی پیدا کنند در حالیکه آقای رئیسی شب و روز در حال دویدن و کار کردن است! آقای رئیسی در حال درست کردن ویرانی‌های گذشته است. همه دیدیم که چند سال بود که آب به خوزستان نمی‌رسید اما با تلاش شبانه‌روزی آقای رئیسی، آب به خوزستان رسید؛ مهم این‌هاست نه چیزهایی که شما مطرح کردید! چرا کم‌آبی در همدان اتفاق افتاد؟ علتش این بود که دولت گذشته پروژه را به موقع انجام نداده بودند، دولت آقای رئیسی محکم پای کار ایستاد و مشکلات را حل کرد. در خصوص دریاچه ارومیه هم باید بگویم در دولت های گذشته بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان پول خرج کردند اما آخرش کار دریاچه ارومیه به اینجا رسید، دولت آقای رئیسی در پی احیای دریاچه ارومیه است. شما باید کارهایی که آقای رئیسی انجام داده ببینید نه این چیزها را!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها