کیهان: رئیسی باید بیخیال برجام شود/آرمان ملی: همه وعده های رئیسی، وعده ماند!

در حالیکه آرمان ملی ادعا می‌کند هیچیک از وعده های اقتصادی رئیسی محقق نشده کیهان نوشت بهتر است دولت رئیسی، قید مذاکرات را بزند و همین طور که در یک سال گذشته موفق عمل کرد پیش برود.

کیهان: رئیسی باید بیخیال برجام شود/آرمان ملی: همه وعده های رئیسی، وعده ماند!

به گزارش مستقل آنلاین روزنامه کیهان نوشت: دولت، قید مذاکرات را بزند و همین طور که در یک سال گذشته موفق عمل کرد پیش برود. 

روزنامه کیهان نوشت:

توانمندی دولت ایران و شرایط منطقه‌ای و جهانی فرصت خوبی برای اصلاح انحراف ایجاد شده در مذاکرات هسته‌ای، در اختیار دولت سیزدهم گذاشته است. اصلاحی که می‌تواند به ناکام گذاشتن راهبرد آمریکا از سال ٢٠٠٩ یعنی سیاست «فشار» و «چانه‌زنی» بیانجامد.

راه طی شده در این سال‌ها ثابت کرد با «مذاکره برای لغو تحریم» تحریم کاهش نمی‌یابد بلکه دایره مذاکره گسترده‌تر می‌شود.

«لغو تحریم با مذاکره» طعمه‌ای است که مسئولان سیاست خارجی آمریکا روی قلاب گذاشته‌اند و دولت سیزدهم با همت بلند و پشتوانه مردمی خود می‌تواند قید این طعمه را بزند و مثل عملکرد قابل قبول خود در این یک سال، تمام تمرکز و توان خود را صرف خنثی‌سازی تحریم‌ها کند.

 

در عین حال روزنامه آرمان ملی نیز نوشت: هیچیک از وعده های اقتصادی رئیسی در دولت سیزدهم محقق نشده است! 

روزنامه آرمان ملی با اشاره به وعده های دولت سیزدهم نوشت:

 آیا اشتغال افزایش پیدا کرده است؟ مسکن نه تنها افزایش پیدا نکرده بلکه آمار پروانه‌های ساختمانی که از شهرداری‌ها صادر می‌شود به‌طور متوسط باید سالانه صدهزار پروانه باشد اما سال گذشته به ده هزار پروانه رسیده و برای شش ماهه اول امسال حدود ۶/٩ درصد هم کاهش پیدا کرده است.اینترنت امروز نیز در حد ضعیف‌ترین حالت ممکن است.

قول مهار تورم را داده‌اند، ولی تورم اعلامی دولت سیزدهم بالای ۵٠ درصد است. از این رو به نظر می‌رسد هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها