آمریکا نباید 250 میلیارد دلار به ایران بدهد! - درخواست عاجزانه بنت از بایدن

نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توییتر از رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا توافق جدیدی با ایران را جهت احیای برجام امضا نکند و 250 میلیارد دلار درآمد را نصیب ایران نکند!

آمریکا نباید 250 میلیارد دلار به ایران بدهد! - درخواست عاجزانه بنت از بایدن

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از ایسنا، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توییتر از رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا توافق جدیدی با ایران را جهت احیای برجام امضا نکند.

نفتالی بنت، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در توییتی نوشت: من از رئیس‌جمهور بایدن و دولت آمریکا می‌خواهم که در این لحظه آخر از امضا کردن توافق با ایران خودداری کنند. این توافق تقریبا یک چهارم یک تریلیون دلار را به جیب دولت ایران می‌ریزد و به ایران اجازه می‌دهد تا در عرض تنها دو سال بدون تقریبا هیچ محدودیتی، سانتریفیوژها را توسعه، نصب و فعال کنند. در طی سال گذشته ما توانستیم همتایان در کاخ سفید را قانع کنیم که تن به خواسته‌های ایرانیان ندهند.

وی در توییت دیگری نوشت: امیدوارم مسائل به همین شکل باقی بمانند. به هر طریق، اسرائیل عضوی از این توافق نیست.  اسرائیل به هیچ یک از محدودیت‌هایی که از توافق ناشی می‌شود متعهد نیست و تمامی ابزار خود را برای جلوگیری از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران به کار می‌گیرد.

این اظهارات درحالی مطرح می‌شوند که وبگاه خبری اکسیوس، بامداد یکشنبه، به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیستی نوشت که دولت واشنگتن در روزهای اخیر به تل‌آویو اطمینان داده که در مذاکرات وین امتیازات جدیدی به ایران نداده است.

مقام‌های آمریکایی به آکسیوس گفتند: طی هفته گذشته، مقامات کاخ سفید به همتایان اسرائیلی خود اطمینان دادند که علی‌رغم ادعاهای مطبوعاتی، هیچ امتیاز جدیدی به ایران داده نشده است.

یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز شامگاه گذشته به شبکه خبری الجزیره گفت: ما به طور منظم با اتحادیه اروپا (درباره پاسخ ایران) در ارتباط بوده و گفت‌وگوها با اتحادیه اروپا به صورت غیرعلنی دنبال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها